مسابقات کشتی ساحلی بزرگسالان مازندران

بابل قهرمان شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۸:۱۱
کد خبر: ۴۸۴۰۲۴
بابل قهرمان شد
بابل قهرمان مسابقات کشتی ساحلی بزرگسالان مازندران در محمودآباد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ در پایان دو روز مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی بزرگسالان استان مازندران تیم بابل موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

روز دوم رقابتهای کشتی ساحلی قهرمانی بزرگسالان استان مازندران، جام یادواره شهدای ورزشکار محمودآباد،  در ساحل دارائی و در میان استقبال گسترده شهروندان و ورزش دوستان  با حضور اسماعیلی، نماینده مردم شهرستان های محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی، موسوی، امام جمعه محمودآباد، موسوی آملی، امام جمعه بخش سرخ رود و یوسف پور، فرماندار محمودآباد، شاه منصوری و واگذاری، سرمربی و مربی تیم ملی کشتی ساحلی، برگزار شد.

در روز دوم این مسابقات 75 کشتی گیر از 22 شهر و بخش استان مازندران در رده سنی بزرگسالان در چهار وزن (70-60، 80-70، 90-80 و 90+ ) در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سه زمین با هم به رقابت پرداختند.

در بخش تیمی این رقابت ها تیم های بابل، قائمشهر و نور به ترتیب با کسب 31، 25 و 25 امتیاز به ترتیب   عناوین اول تا سوم  مجموع تیمی را به دست آوردند و در بخش انفرادی نتایج زیر به دست آمد:

70-60 کیلوگرم: 1- نیما اشقاقی (جویبار) 2- وحید دیوسالار (نور) 3-مهران خانلری (جویبار) و علی علیزاده (آمل)

80-70 کیلوگرم: 1-سیدجعفر قاسمی (سیمرغ) 2- حسین الیاسی (قائمشهر) 3- حسین خداکرمی (نور) و امان رحمانی زاده (بابل)

80-90 کیلوگرم: 1- پژمان فضل الله تبار (بابل) 2- امید هادی نژاد (قائمشهر) 3- مجتبی میرزایی (آمل) و مهربان فرهادی (ساری)

90+ کیلوگرم: 1- اکبر صفرپور (فریدونکنار) 2- ایمان محسن زاده (بابل) 3- میثم ریاحی (نور) و مهرشاد محمدی (نوشهر)

همچنین در اقدامی پسندیده از سوی اداره ورزش و جوانان، کانون بسیج ورزشکاران و هیأت کشتی محمودآباد  از خانواده دوازده شهید ورزشکار با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی مازندران در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و با شرکت بیش از 190 کشتی گیر  به مدت دو روز در ساحلی منطقه دارائی شهر محمودآباد برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز