برنامه های آخر صفر هیئت جوادالائمه(ع) در مشهد و کاظمین

۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۱:۲۱:۵۵
کد خبر: ۴۸۴۰۴۱
برنامه های آخر صفر هیئت جوادالائمه(ع) در مشهد و کاظمین
هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) در دهه آخر ماه صفر برنامه های گوناگونی را در مشهد مقدس و کاظمین معلی برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مسئول هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) در این باره گفت: امسال برای اولین بار و به لطف خداوند متعال علاوه بر ویژه برنامه های مجموعه جوادالائمه(ع) در مشهد مقدس، موکب الامام الرضا(ع) در کاظمین معلی به همت خادمان هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) برپا شده و ضمن برگزاری برنامه های ویژه فرهنگی و تبلیغی، هر شب از حدود 5 هزار زائر اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین حسینی نیز پذیرایی می کند.

به گفته مهدی رجب پور، این موکب در فضایی به مساحت 6 هزار متر مربع برپا شده و در قالب دو بخش مجزا برای خواهران و برادران زائر خدمت رسانی می کند.

وی از خدمت رسانی 60 خادم الجواد(ع) دراین موکب خبر داد و گفت: در این موکب که مزین به نام شهیدان بختی و در خیابان صاحب الزمان (عج) در مجاورت حرم مطهر کاظمین(ع) برپا شده است، خدمات گوناگونی به ویژه در زمینه اسکان به زائران ارائه می شود و مراسم عزاداری و سوگواری نیز با حضور زائران اربعین حسینی هر شب پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

رجب پور هم چنین از برگزاری مراسم ویژه قرائت دعای توسل، زیارت عاشورا و نمازهای جماعت در موکب الامام الرضا(ع) خبر داد.

وی درباره برنامه های هیئت جوادالائمه(ع) درمشهد مقدس نیز گفت: امسال هم به مانند سال های گذشته نماز های جماعت خیابانی در روزهای اربعین، بیست و هشتم و آخر صفر در چهارراه شهدای مشهد مقدس با حضور هیئات مذهبی و عزاداران اقامه می شود.

رجب پور افزود: نماز جماعت ظهر اربعین حسینی به صورت همزمان در خیابان صاحب الزمان(عج) کاظمین معلی و در جوار موکب الامام الرضا(ع) اقامه خواهد شد.

به گفته مسئول هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه(ع)، مراسم عزاداری دهه آخر صفر نیز در مسجد جوادالائمه(ع) واقع در میدان شهدای مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز