با اختصاص ۳۵۰ دستگاه اتوبوس صورت می‌گیرد؛

سرویس‌دهی ویژه به زائران در مشهد همزمان با دهه آخر ماه صفر

۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۱:۲۸:۵۸
کد خبر: ۴۸۴۰۴۵
سرویس‌دهی ویژه به زائران در مشهد همزمان با دهه آخر ماه صفر
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از سرویس‌دهی ویژه به زائران در مشهد با اختصاص 350 دستگاه اتوبوس همزمان با دهه آخر ماه صفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی اصغر نیشابوری به برنامه‌ریزی‌ها در خصوص سرویس‌دهی دهه آخر صفر اشاره کرد و گفت: همزمان با ایام رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) حجم زیادی از زائران در قالب کاروان‌های پیاده به شهر مشهد سفر می‌کنند لذا باید برای خدمت‌رسانی به این زائران برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شود.

وی افزود: در این راستا برنامه‌ریزی شده تا 350 دستگاه اتوبوس همزمان با رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و 350 دستگاه اتوبوس همزمان با شهادت امام رضا(ع) در مسیرهای منتهی به حرم مطهر به زائران سرویس‌دهی کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: این اتوبوس‌ها تا میدان شهدا، میدان بسیج، تقاطع شهید گمنام و میدان عدالت به زائران سرویس‌دهی می‌کنند اما در صورت امکان تردد تا نزدیک‌ترین نقطه به حرم مطهر رضوی این سرویس‌دهی انجام خواهد شد.

نیشابوری با اشاره به آمادگی برای استقبال از کاروان‌های زائر پیاده بیان کرد: سال گذشته 164 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران پیاده از ورودی‌های شهر در نظر گرفته شد اما امسال این تعداد به 200 دستگاه اتوبوس رسیده است.

وی همچنین از تقویت خطوط منتهی به پایانه‌های اتوبوسرانی امام رضا(ع) و معراج خبرداد و افزود: شرکت واحد گشت مجری انحصاری دربستی های سازمان برای در اختیار گذاشتن اتوبوس‌های دربستی به زائرینی که به صورت گروهی و از این پایانه ها وارد مشهد می شوند در این دو پایانه با ناوگان کافی مستقر می باشد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد بیان کرد: سرویس‌دهی برگشت راهپیمایی زنان نوغان، استقرار نماینده سازمان در مرکز کنترل ترافیک، آماده‌باش نیروهای نظارتی، امدادی و فنی، آماده‌باش کلیه توقفگاه‌های اتوبوس، نصب بنر بر اتوبوس‌ها از دیگر اقدامات در این ایام می باشد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز