پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت در گذشت پدر شهیدان طوسی

۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۵:۵۶:۳۳
کد خبر: ۴۸۴۰۷۰
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت در گذشت پدر شهیدان طوسی
نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت در گذشت پدر شهیدان طوسی پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام تسلیت آیت الله طبرسی و ربیع فلاح جلودار به شرخ زیر است؛

انا لله و انا الیه راجعون

«یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه»

سلام و درود خدا بر خانواده های وارسته و عزیز شهدا که با تقدیم فرزندان برومند، رشید و مومن خویش برای سربلندی و اعتلای ایران اسلامی، از هیچ فداکاری و مجاهدتی دریغ نکردند.

درگذشت ابوالشهدا، اسوه صبر و ایثار و مقاومت شادروان حاج محمدعلی طوسی، والد بزرگوار شهیدان گرانقدر محمدحسین، محمدحسن (قائم‌مقام لشکر ۲۵ کربلا) و محمدابراهیم طوسی موجب تألم و تاثر گردید.

این پدر مبارز و فداکار و ذاکر اهل بیت علیهم السلام که خود در عرصه دفاع مقدس حاضر بود در مسیر حفظ و حراست از دستاوردها و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی مجاهدانه تلاش کرد،  با عزت و سربلندی زیست و در این مسیر نورانی و الهی سه فرزند رشید و برومند خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرد که یاد و نام شان در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی و دیار علویان مازندران سرافراز برای همیشه ماندگار و جاودانه است.

اینجانبان درگذشت این عزیز سفر کرده را در آستانه اربعین حسینی تسلیت و تعزیت گفته و از درگاه ایزدمنان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی، همنشینی با سید و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)  و فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبرجمیل و اجر جزیل مسألت می نمائیم.

نظر شما