نماینده ارباب جراید در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری:

ایجاد دفتر نمایندگان ، نمایش وحدت و همدلی بود

۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۱:۰۳:۱۷
کد خبر: ۴۸۴۲۴۴
ایجاد دفتر نمایندگان  ، نمایش وحدت و همدلی بود
رضا فغانی گفت: افتتاح دفتر نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، فرصت طلایی و خوبی را مهیا می کند تا با استفاده از فکر و اندیشه همه نخبگان اقشار شهرستان به این خطه مذهبی، تاریخی و شهید پرور و قهرمان پرور خدمت ویژه کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ،نماینده  ارباب جراید در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری افزود : خدا را شاکریم که از همه گرایشات و جریانات سیاسی معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی  در این مراسم حضور داشتند و در واقع افتتاح  این دفتر، نمایش وحدت و همدلی بین گروهها و فعالان سیاسی و حتی غیرسیاسی شامل ورزشکاران و کارگران و خیلی از قشرهای دیگر شهرری بودیم.

وی یادآور شد: نمایندگان محترم مجلس باید با تصویب قوانین خوب به فکر آسایش و آرامش مردم باشند و قطعا  این دفتر ارتباطات مردمی به همین منظور افتتاح شده است.

وی افتتاح دفتر نمایندگان محترم تهران را در شهرری، برای مردم جنوب تهران منشاء خیر و برکت دانست و بیان داشت : با برگزاری جلسات هم اندیشی با نخبگان شهرری مسایل و مشکلات شهرستان ری را در زمینه های آسیب های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و دیگر حوزه ها به بحث و بررسی قرار داده و ضرورت دارد این دفتر از تمام ظرفیت های شهرستان بهره مند شود.

فغانی ضمن اظهار امیدواری گفت : با افتتاح این دفتر شاهد تاثیر گذاری نمایندگان بر فرهنگ، اقتصاد، عمران و توسعه همه جانبه  شهرستان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز