رییس هیات ورزش های رزمی قزوین خبر داد:

رزمی کاران قزوینی در راه مسابقات جهانی

۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۲:۱۶:۱۵
کد خبر: ۴۸۴۲۹۷
رزمی کاران قزوینی در راه مسابقات جهانی
افشین هادی چگینی از اعزام دو رزمی کار قزوینی به مسابقات جهانی موی تای در کشور روسیه و پنچاک سیلات در کشور اندونزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، افشین هادی چگینی رییس هیات ورزش های رزمی قزوین با اعلام این خبر گفت: میکائیل امیری و تهمینه کربلایی رزمی کاران قزوینی به ترتیب برای حضور در رقابتهای جهانی موی تای در روسیه و پنچاک سیلات در اندونزی عازم این کشورها خواهند شد.

هادی چگینی ادامه داد: میکاییل امیری موی تای کار قزوینی شنبه شب به همراه تیم ملی ایران را به مقصد روسیه جهت شرکت در مسابقات جام جهانی موی تای و کسب سهمیه المپیک داخل سالن(ایندورگیمز) ترک خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مربی این بازیکن در میدان جهانی روسیه رضا احمدی رییس انجمن موی تای هیات ورزش های رزمی استان قزوین خواهد بود.

این مقام مسوول عنوان کرد: همچنین تهمینه کربلایی ملی پوش قزوینی رشته پنچاک سیلات دیگر نماینده استان 12آذرماه جهت شرکت در مسابقات جهانی این رشته عازم کشور اندونزی می شود.

هادی چگینی اضافه کرد: اکرم شاه محمدی سرمربی تیم استان کار هدایت کربلایی را در این مسابقات برعهده خواهد داشت.

وی یادآور شد: این اولین حضور تیم ملی بانوان پنچاک سیلات کشور در مسابقات جهانی است و از طرفی هم این رشته اخیرا به صورت رسمی وارد المپیک آسیایی شده و در بازی های آسیایی 2018 حضور خواهد داشت.

رزمی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز