رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل :

اردبیل حائز رتبه ۹ جذب وام مشاغل خانگی در بین شهرستان‌های کشور شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۴:۵۰:۱۲
کد خبر: ۴۸۴۳۹۴
اردبیل حائز رتبه ۹ جذب وام مشاغل خانگی در بین شهرستان‌های کشور شد
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل گفت: شهرستان اردبیل توانست در جذب تسهیلات مشاغل خانگی ابلاغی سال گذشته رتبه ۹ بین سایر شهرستان‌های کشور را کسب کند.

به گزارش برنا،

اصغر مناف زاده ظهر شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اردبیل تصریح کرد: سال گذشته ۲۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی به شهرستان اردبیل ابلاغ شده بود.

وی با اذعان به اینکه این رقم بخش عمده‌ای از تسهیلات ابلاغی استان که بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال است را شامل می‌شود، اضافه کرد: به غیر از دو متقاضی و نزدیک به ۸۰ میلیون ریال مابقی تسهیلات جذب شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل دلیل تحقق این تسهیلات را پیگیری مداوم پرونده‌ها دانست و افزود: علاوه بر جلسات متداولی که با بانک‌ها برگزار می‌شود ما مراجعه حضوری به شعبات داشتیم و توانستیم این تسهیلات را جذب کنیم.

مناف زاده به اشاره به عملکرد مطلوب شهرستان اردبیل در بین شهرستان‌های کشور تصریح کرد: تسهیلات مشاغل خانگی به ویژه برای اقشار کم‌درآمد موقعیت ایجاد شغل با حداقل امکانات را فراهم می‌سازد.

وی افزود: تلاش اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بر این است که پرونده‌های تقاضا را به صورت مداوم پیگیری کرده و موجب جذب به موقع تسهیلات شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز