اعزام ۵۰۰ مبلغ برای ارائه خدمات در ایستگاه¬های صلواتی آستان قدس رضوی

۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۳:۲۶
کد خبر: ۴۸۴۵۶۳
اعزام ۵۰۰ مبلغ برای ارائه خدمات در ایستگاه¬های صلواتی آستان قدس رضوی
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از اعزام 500 مبلغ به ایستگاه های صلواتی آستان قدس رضوی برای ارائه خدمات فرهنگی تبلیغی به زائران پیاده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی گفت: همزمان با دهه آخر صفر و به منظور غنی سازی اوقات فراغت و پذیرایی از زائران پیاده بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، خدمات فرهنگی تبلیغی در بیش از 300 ایستگاه با حضور مبلغان بانو و آقا ارائه می شود.

 وی افزود: اقامه نماز جماعت، سخنرانی، قرائت زیارت‌نامه، مداحی، سینه‌زنی، کارگاه‌های آداب زیارت و حلقه معرفت از جمله برنامه های فرهنگی است و به همه زائران و کاروان‌های زیارتی که در این برنامه‌ها حضور یابند، هدایای فرهنگی اهدا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه برای نخستین بار57 ایستگاه شامل 43 پایگاه درون شهری و 14 پایگاه برون شهری خدمات خود را به زائران پیاده بین‌شهری و شهری ارائه می دهند، تصریح کرد: این ایستگاه ها به منظور استقبال و پذیرایی از ارادت‌مندان به ساحت قدسی حضرت رضا(ع) در نظر گرفته شده است.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: خدمات فرهنگی به اردوها و کاروان‌های زیارتی با هدف پاسخ به نیاز گروه‌های مخاطب و ترویج فرهنگ و آداب صحیح زیارت و گسترش معارف اهل‌بیت(ع) میان زائران حریم رضوی در رواق ‌دارالهدایه ارائه می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز