زمان افتتاح فاز دوم تقاطع غیر همسطح امامت ارومیه

۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۰۷:۵۱:۲۵
کد خبر: ۴۸۴۶۸۵
زمان افتتاح فاز دوم تقاطع غیر همسطح امامت ارومیه
معاون فنی عمرانی شهرداری ارومیه هزینه اجرای فاز دوم پروژه امامت را در حدود ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: برای کل پروژه اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال صرف شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه اعلام کرد: فاز دوم تقاطع غیر همسطح امامت در آذر ماه گشایش می یابد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، رضا جوان کیا، معاون فنی و عمرانی با اعلام خبر افتتاح فاز دوم تقاطع غیر همسطح امامت در آذر ماه، گفت:هم اکنون این پروژه با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی با اشاره به افتتاح فاز اول این پروژه ادامه داد: فاز اول تقاطع امامت شامل زیرگذر(تونل) در امتداد بلوار امام علی به امامت به طول ۸۱۵ متر طول با هدف روان سازی ترافیک در تیرماه ۹۲ آغاز و درسال ۹۳ به بهره برداری رسید.

جوان کیا ادامه داد: بعد از گشایش فاز اول امامت، فاز دوم آن شامل دو روگذر در محور امامت – امام علی و یک زیرگذر از سمت مولوی به برق  وارد فاز اجرایی شد.

وی با اشاره به مشخصات فنی  پل رو گذر تقاطع غیر همسطح امامت، اظهار کرد:هر روگذر به طول  ۱۳۴ متر و با عرض ۹ متر، تعداد دهانه هفت عدد با شش عددپایه پی عمیق، تعداد شمعها ۵۴ عدد، سیستم عرشه دال مجوف پیوسته با پایه ها است.

معاون فنی عمرانی شهرداری ارومیه هزینه اجرای فاز دوم پروژه امامت را در حدود ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: برای کل پروژه اعتباری بیش  از ۱۵۰ میلیارد ریال صرف شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز