نماینده مردم شهرستان های های بافت، ارزوئیه و رابر در مجلس شورای اسلامی:

توجه به منزلت و معیشت معلمان، لازمه توسعه و پیشرفت کشور است

۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۰۸:۵۲:۲۱
کد خبر: ۴۸۴۷۲۱
توجه به منزلت و معیشت معلمان، لازمه توسعه و پیشرفت کشور است
نماینده مردم شهرستان های های بافت، ارزوئیه و رابر در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به منزلت و معیشت معلمان، لازمه توسعه و پیشرفت کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیبرز بختیاری در جمع مدیران مدارس شهرستان بافت با تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت هفته بسیج ضمن سخنانی به تحلیل قیام عاشورا پرداخت و خاطر نشان کرد: آزادگی و مظلومیت امام حسین (ع) منشا همه ی حرکت های انقلابی در زمینه دینی و اعتقادی است.

وی به راهپیمایی میلیونی اربعین در کربلا نیز اشاره و اظهار کرد: چون قیام امام حسین (ع) برای خدا بود و با خدا معامله کرد، قیامش همیشه زنده و جاودانه است.

بختیاری افزود: جانفشانی و ایثارگری شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس برگرفته از مکتب عاشورا بود که امنیت و آرامش کنونی را برای کشور ما به ارمغان آورد.

نماینده مردم شهرستان های های بافت، ارزوئیه و رابر در مجلس شورای اسلامی به نقش موثر آموزش و پرورش در توسعه کشور اشاره کرد و اذعان داشت: توجه به منزلت و معیشت معلمان، لازمه توسعه و پیشرفت کشور است.

علیبرز بختیاری افزود: هرچند در سخنرانی ها و تعارفات اجتماعی خود از معلمی به عنوان شغل انبیاء نام می بریم، اما وضعیت معیشتی فرهنگیان در شان آنها و قابل قبول نیست و باید به صورت عملی و کاربردی به این مهم توجه شود.

وی با بیان اینکه معلمان با عشق به معلمی فرزندان این مرز و بوم را برای آینده کشور آماده می کنند گفت: توجه به وضعیت معیشتی معلمان یکی از مهمترین مطالبات اینجانب در مجلس شورای اسلامی است.

بختیاری خاطر نشان کرد: استعداد تحصیلی دانش آموزان  شهرستان های بافت، ارزوییه و رابر در کشور گوشزد عام و خاص است و باید برای شکوفایی این استعداد ها گام های موثری برداشته شود.

بر پایه این گزارش: گردهمایی مدیران مدارس شهرستان بافت با حضور نماینده مردم شهرستان های های بافت، ارزوئیه و رابر در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و فرماندار شهرستان بافت برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز