در پی رعایت الزامات پدافند غیرعامل صورت گرفت؛

تقدیر معاون پدافند غیرعامل از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین

۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۲:۵۸
کد خبر: ۴۸۴۸۹۳
تقدیر معاون پدافند غیرعامل از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین
سردار داریوندی در پی رعایت الزامات پدافند غیرعامل از سوی شرکت آب منطقه ای قزوین از حمید پویا مدیرعامل و رییس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل این شرکت تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سردار داریوندی معاون طرح و برنامه سازمان پدافند غیرعامل کشور از زحمات و تلاش های حمید پویا مدیرعامل و رییس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین در جهت لحاظ اصول و الزامات پدافند غیرعامل در زیرساخت های شرکت آب منطقه ای قزوین تشکر و قدردانی و برای وی در ادامه راه آرزوی موفقیت کرد. 

در این تقدیرنامه آمده است:

برادر گرامی جناب آقای مهندس پویا رییس محترم کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام؛

پیشرفت و تعالی در مسیر اجرایی شدن الزامات پدافند غیرعامل و  مصون سازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، وظیفه ای است خطیر که فرهیختگانی چون جنابعالی با تلاش های عالمانه و متعهدانه خود، آن را عملیاتی خواهند کرد.

لذا ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل، بدینوسیله از زحمات و تلاش های شما همکار گرامی جهت لحاظ اصول و الزامات پدافند غیرعامل در زیرساخت های صنعت آب استان تشکر و قدررانی می شود.

امید است با اتکا به خداوند متعال و تحت زعامت مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(مدظله العالی) شاهد موفقیت های بیشتر جنابعالی در این عرصه باشیم.

آب منطقه ای2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز