با صدور پیامی؛

معاون بانوان استانداری قزوین درگذشت مرحومه دباغ را تسلیت گفت

۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۸:۳۱
کد خبر: ۴۸۴۹۱۶
معاون بانوان استانداری قزوین درگذشت مرحومه دباغ را تسلیت گفت
مریم بیدخام معاون بانوان استانداری قزوین با صدور پیامی درگذشت مرحومه دباغ را تسلیت و تعزیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در پی درگذشت بانوی فداکار و مؤمنه انقلابی مرضیه حدیدچی دباغ، مریم بیدخام معاون بانوان استانداری قزوین در پیامی درگذشت این یار انقلاب را تسلیت عرض کرده و برای آن مرحومه غفران الهی و برای بازماندگان آرزوی صبر کرد.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

با کمال تأسف و تأثر درگذشت بانوی فداکار و مؤمنه انقلابی حاجیه خانم مرضیه حدیدچی دباغ که عمر پر برکت خود را در مسیر تلاش برای اعتلای نظام اسلامی و تقویت آرمان های امام راحل(ره) سپری کرد به  ملت ایران و جامعه بزرگ زنان آزاده جهان، خصوصا خانواده آن بانوی بزرگوار تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال برای آن بانوی مکرمه رضوان و رضای الهی و برای بازماندگان، صبری جزیل مسئلت دارم.

اولین فرمانده سپاه زن، سه دوره نماینده مردم تهران و همدان در مجلس شورای اسلامی، تنها محافظ زن امام خمینی(ره)، نماینده ویژه ایشان در هیات اعزامی برای دیدار با گورباچف، استاد مدرسه عالی شهید مطهری، قائم مقام دبیرکل جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران، نمونه ای از سوابق درخشانی است که از او نمونه ای بارز از یک زن مسلمان انقلابی مؤمن مجاهد فعال ساخته و او را الگوی استقامت و دیانت برای نسل های آتی نموده است.

اینک که در جوار واسعه رحمت الهی آرمیده، از ایزد منان مسئلت داریم که این بانوی اول جهاد و تقوی را با سالار شهیدان محشور نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز