در راستای نظارت بر ایمنی ساختمان ها صورت گرفت،

بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین از پروژه های ساختمانی

۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۲:۴۶:۵۹
کد خبر: ۴۸۴۹۳۰
مسعود بابایی به همراه رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین از پروژه های در حال ساخت این استان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، به منظور نظارت بر اجرای صحیح مقررات ایمنی در کارگاه های ساختمانی استان و جلوگیری از حوادث ناشی از کار و جهت اهمیت موضوع، مسعود بابائی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین به همراه مهندس وثیق نیا رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و آقاجانی معاونت روابط کار و مهندس صمیمی رییس اداره بازرسی کار و کارشناسان سازمان نظام مهندسی ساختمان از پروژه های ساختمانی در حال اجرای قزوین بازدید و نکات ایمنی را به سازندگان ابلاغ کردند.

مسعود بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در این بازدید مشترک ضمن اشاره به اهمیت موضوع ایمنی در کارگاه های ساختمانی با تاکید بر لزوم کاهش حوادث ناشی از کار در این پروژه ها از مدیران آن ها خواست به نکات ایمنی توجه بیشتری داشته باشند.

وی گفت: با رعایت صحیح مقررات ایمنی در کارگاه ها می توان از حوادث ناشی از کار در پروژه های ساختمانی جلوگیری کرد.

این مقام مسوول افزود: اگر پیمانکاران سرفصل هزینه ای در این خصوص داشته باشند انگیزه برای اجرای صحیح تر مقررات ایمنی افزایش خواهد یافت.

در ادامه مهندس وثیق نیا رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین نیز با تاکید بر لزوم نظارت بر اجرای صحیح مقررات ایمنی در کارگاه های ساختمانی، موضوع آموزش را از نکات قابل توجه در جهت جلوگیری از این حوادث دانست و گفت: سرپرستان کارگاه ها باید قبل از شروع و گرفتن پروانه کار در پروژه های ساختمانی حتما باید دوره های آموزش ایمنی را طی نموده تا بتوانند در این کارگاه ها مشغول به کار شوند.

در پایان صمیمی رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین پس از بازدید از چند پروژه ساختمانی به مسوولین و دست اندرکاران این پروژه ها در خصوص مسائل و الزام رعایت نکات ایمنی براساس دستورالعمل های ابلاغی بازرسان کار این اداره کل تذکرات لازم را ارائه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز