زائران در بازگشت با استراحت کافی رانندگی کنند

ترافیک از مرزها به سمت مرکز کشور روان است

۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۴:۵۹
کد خبر: ۴۸۴۹۸۹
ترافیک از مرزها به سمت مرکز کشور روان است
جانشین نیروی انتظامی کشور گفت: ترافیک از سه مرز شلمچه،چزابه و مهران به سمت مرکز کشور روان است.

به گزارش  برنا ایلام، سردار «اسکندر مؤمنی» در ارتباط  مستقیم با شبکه یک سیما، اظهار کرد: بیش از یک‌میلیون زائران از سه مرز شلمچه،چزابه و مهران به کشور بازگشته‌اند و این تعداد،بیش از 50 درصد زائران را شامل می‌شود و همچنان ورود زائران به مرزها پرحجم و پیوسته است.

وی خاطرنشان کرد: امسال زائران با مدیریتی که در سفرشان انجام دادند زودتر راهی عتبات عالیات شدند و بازگشتشان نیز مدیریت‌شده بود.

مؤمنی با اشاره به اینکه 50 درصد زائران با خودروهای شخصی به مرزها مراجعه کرده بودند، گفت: تمهیدات لازم برای انتقال این زائران از مرزها به پارکینگ خودروهای شخصی اندیشیده شده است.

وی گفت: در حال حاضر ترافیک در هر سه محور چزابه،شلمچه و مهران به سمت مراکز کشور پرحجم و روان است و ایستایی و گره ترافیکی وجود ندارد.

وی با اشاره به ورود سامانه بارش زا به کشور و برودت هوا ، گفت: هماهنگی‌های لازم با استانداری‌ها،راهداری ،اورژانس و هلال‌احمر انجام‌گرفته و تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد زائران اندیشیده شده است.

جانشین نیروی انتظامی کشور در پایان با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی تا بازگشت آخرین گروه زائران پای‌کار است از زائران خواست در هنگام بازگشت با استراحت کافی رانندگی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز