نماینده مردم پل‌دختر در واکنش به لغو سخنرانی علی مطهری:

نباید اجازه لغو سخنرانی بر اساس سلایق شخصی افراد را داد

۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۰:۰۸
کد خبر: ۴۸۵۰۶۳
نباید اجازه لغو سخنرانی بر اساس سلایق شخصی افراد را داد
نماینده مردم پل‌دختر گفت: قطعاً نباید اجازه داده شود که افراد با اتکا به سلایق شخصی‌شان، یک مراسم و برنامه قانونی را لغو کنند و قطعاً این گونه اقدامات، پسندیده و مطلوب نیست.
 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،"سیدحمیدرضا کاظمی"در جمع خبرنگاران  با اشاره به لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد، گفت: مراسم سخنرانی نایب رئیس مجلس در مشهد بر اساس صدور مجوزهای قانونی صورت گرفته، از این رو زمانی که مراسمی با کسب مجوزهای لازم برگزار می‌شود، باید از آن حمایت شود.
نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: قطعاً نباید اجازه داده شود که افراد با اتکا به سلایق شخصی‌شان، یک مراسم و برنامه قانونی را لغو کنند و قطعاً این گونه اقدامات، پسندیده و مطلوب نیست.
وی افزود: انتظار می‌رود که وزارت کشور و دولت نسبت به برگزاری مراسم‌ها رویکرد قانونی داشته باشد، بنابر این دولت یا نباید برای برگزاری مراسم‌ها مجوز رسمی صادرکند، یا اگر مبادرت به اقدام کرد، باید کاملاً از آن دفاع کند.
کاظمی تصریح کرد: به نظر من دادستان یا هر فرد دیگری متولی لغو مراسم‌ها نیست و قطعاً این‌گونه مسائل باید در شورای تأمین استان موردبحث و بررسی قرار گیرد تا در نهایت نتیجه واحدی از این حوزه صادر شود.
لازم به ذکر است که مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی با انتشار نامه‌ای خطاب به رییس جمهور، لغو سخنرانی خود در مشهد را داعش‌گونه توصیف کرد و گفت که این وضعیت زیبنده دولت یازدهم نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز