مدیر کل ورزش و جوانان لرستان:

مجموعه سوارکاری به ورزش لرستان بازگردانده شد

۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۵:۲۳
کد خبر: ۴۸۵۰۷۰
مجموعه سوارکاری به ورزش لرستان بازگردانده شد
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: با پیگیری‌های استاندار ورزش‌دوست مجوعه سوارکاری لرستان به استان بازگردانده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان، علی یاور عزیزپور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه سوارکاری خرم‌آباد در سال 85 با مساحت 77 هزار و 589 متر مربع به نام تربیت بدنی وقت بود که در سال 87 بدون دریافت هیچ‌گونه بهایی به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی انتقال سند شد.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به نیاز مبرم استان به فضاهای ورزشی و لزوم توسعه و جبران کمبود سرانه ورزشی، بیان کرد: از ظرفیت توانمند استاندار برای بازگردان این مجموعه ورزشی کمک گرفتیم.

عزیزپور یادآور شد: جهت بازگرداندن این مجموعه استاندار لرستان به مراتب با وزارت ورزش و جوانان و همچنین وزارت کشور مکاتبه کردند و دستگاه ورزش نیز مرتب پیگیربه نتیجه رساندن بحث شد.

وی گفت: درسفر دکتر مناف هاشمی به لرستان ، استاندار با گلایه فراوان از معاونت توسعه، منابع و پشتیبانی خواست تا برای برگردان حق مردم لرستان با وزیر وقت دکتر گودرزی رایزنی کند که خوشبختانه این اقدام انجام شد و با پیگیری‌های دستگاه ورزش و جوانان، استاندار، دکتر هاشمی مناف و مساعدت‌های وزارت ورزش و جوانان، به زودی از مجاری قانونی واگذاری مجموعه سوارکاری خرم‌آباد به اداره کل ورزش و جوانان لرستان انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است با پیگیری‌های فرشید مرادی رئیس هیئت سوارکاری و حمایت‌های اداره کل، نرده‌کشی بخش جنوبی مجموعه سوارکاری استان تکمیل شد و به زودی این مجموعه بعد از سالیان طولانی در اختیار سوارکاران قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز