سارق مسلح ویلا های "هفت باغ" کرمان در حین سرقت دستگیر شد

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۴:۴۸
کد خبر: ۴۸۵۲۴۷
سارق مسلح ویلا های هفت باغ کرمان در حین سرقت دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری سارق مسلح ویلاهای "هفت باغ" شهر کرمان در حین سرقت و کشف 5 فقره سرقت در عملیات ماموران کلانتری 24 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" در این خصوص اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت مسلحانه از ویلا های هفت باغ شهر کرمان دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 24 قرار گرفت.

سرهنگ "روانبخش" افزود: تیم تجسس کلانتری 24 با انجام اقدامات پلیسی از محل سرقت های انجام شده مشخصاتی از سارق بدست آوردند.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری با بدست آوردن این اطلاعات به کنترل نامحسوس در محدوده نقاط جرم خیز پرداختند و سرانجام متهم را شناسائی و با تعقیب و مراقبت سارق را در یکی از ویلاهای حاشیه جنوبی شهر کرمان با یک قبضه سلاح غیر مجاز در حالی که قصد سرقت دیگری را داشت، دستگیر کردند.

سرهنگ روانبخش افزود: سارق که در بازجویی های تخصصی ماموران انتظامی با شواهد موجود چاره ای جز بیان حقیقت نداشت، به 5 فقره سرقت مسلحانه از ویلاهای هفت باغ شهر کرمان اعتراف کرد.

وی خاطر نشان کرد: سارق دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد می کند و از عموم شهروندان خواست منازل خود را به تجهیزات ایمنی همچون، نرده، دزدگیر، دوربین مداربسته، درهای ضد سرقت و حفاظ برای پنجره ها و بالکن های منازل خوداستفاده کنند وهرگونه موارد مشکوک را به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز