معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین خبر داد:

برگزاری ۱۱۰۰برنامه هفته بسیج در قزوین

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۱۶:۰۶
کد خبر: ۴۸۵۲۹۵
برگزاری ۱۱۰۰برنامه هفته بسیج در قزوین
سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی از برگزاری 1100عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با اعلام این خبر گفت: در هفته بسیج بیش از 1100برنامه مناسبتی در استان قزوین برگزار می شود که 573برنامه از آنها دارای اهمیت شایانی هستند.

سرهنگ طاهرخانی تاکید کرد: بیش از 1100برنامه در سطح استان قزوین طی هفته بسیج برگزار می شود که از این تعداد 573برنامه جزو برنامه های پراهمیت که شاخص و محوری هستند می باشند و 375برنامه نیز از سوی اقشار بسیج ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به مهمترین برنامه های هفته بسیج در قزوین عنوان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، مشاوره رایگان حقوقی که امسال برای اولین بار در برخی محل های مشخص برگزار می شود، برگزاری حلقه های صالحین با محور بصیرتی و سیاسی، اردو های طرح هجرت یک روزه، افتتاح پروژه های بسیج سازندگی و کلنگ زنی برخی دیگر از آنها، اجرای نمایش های خیابانی و گروه های سرود، برگزاری جلسات قرآنی یادواره شهدا و آبروی محله که به علت استقبال امسال برای دومین بار برگزار می شود، برگزاری کوهپیمای و ایستگاه های صلواتی از اهم برنامه های هفته بسیج در قزوین خواهند بود.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین بیان کرد: مهم ترین برنامه در هفته بسیج تجمع سراسری و مقتدرانه بسیجیان در روز 5آذر ماه راس ساعت 9صبح با حضور مسوولین و سخنرانی سخنرانان کشوری برگزار خواهد شد.

سرهنگ طاهرخانی یادآور شد: پس از اجرای برنامه های این هفته همه بسیجیان به صورت مرتب و منسجم در مصلاهای نماز جمعه سراسر استان حضور به هم خواهند رساند.

وی با بیان اینکه 37سال از زمان فرمان تاریخی امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج می گذرد ابراز کرد: 5آذر ماه روز بسیج مستضعفین است و هر سال نسبت به سال پیش شاهد علاقه بیشتری نسبت به تشکیلات بسیج در آحاد جامعه هستیم.

سرهنگ طاهرخانی توضیح داد: همه ما تا حدودی با تعابیری که امام و رهبر معظم انقلاب با آنها از بسیج یاد کرده اند آشنایی داریم و امام راحل از بسیج با عنوان مدرسه عشق یاد می کنند چراکه در آن درس ایثار و شهادت می آموزیم.

وی افزود: ایشان همچنین بسیج را شجره طیبه می نامند که محصولات آن در تمام جوانب نظام مقدس جمهوری اسلامی قابل مشاهده است و همواره یاریگر ما بوده و شاهد خیر و برکات آن بوده ایم.

این مقام مسوول اذعان کرد: اینکه رهبر معظم رهبری همواره در انظار عمومی با چفیه حضور می یابند نشانگر این مسئله است که ایشان خود را بسیجی می دانند و با درایت هر چه تمام تر آن را به جهانیان نشان می دهند.

سرهنگ طاهرخانی گفت: بسیجی واقعی امیر مومنان بودند که سراسر عمر خود را وقف دین کردند و حتی لحظه ای از آن غافل نبودند.

وی بیان کرد: ترویج روحیه انقلابی گری، نمایش اقتدار و آمادگی همه جانبه بسیج، نقش آفرینی تشکل های خود جوش متعهد و معرفی ظرفیت ها و توانمندی های مختلف بسیج از مهمترین سیاست های هفته بسیج می باشد.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با اشاره به شعار هفته بسیج با عنوان "بسیجی انقلابی و خدمت گذار" مطرح کرد: امسال تلاش کرده ایم برنامه های خود را خلاقانه تر برگزار کنیم تا در بخش های تخصصی نمود بیشتری پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز