معاون بانوان استانداری قزوین:

طرح تاب آوری اجتماعی در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۲۴:۳۷
کد خبر: ۴۸۵۳۰۸
طرح تاب آوری اجتماعی در قزوین برگزار می شود
مریم بیدخام گفت: طرح تاب آوری اجتماعی ویژه خانواده ها در استان قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مریم بیدخام معاون بانوان استانداری قزوین اظهار کرد: در راستای  ارتقای آگاهی و سطح سلامت روانی، جسمانی و اجتماعی زنان و خانواده ها و افزایش تحمل اجتماعی خانواده ها در مقابل آسیب های اجتماعی و جلوگیری از بروز تعارضات خانوادگی طرح تاب آوری اجتماعی ویژه خانواده ها در استان قزوین اجرا می شود.

بیدخام خاطرنشان کرد: توسعه مشارکت در امور شهری، ارتقای فرهنگ شهرنشینی و کاهش آسیب های اجتماعی از جمله اهداف برگزاری این طرح می باشد.

وی در خصوص اجرای این طرح در استان قزوین بیان کرد: در مرحله اول این طرح به 20مدرس منتخب به مدت 36ساعت در دو بخش حضوری و غیرحضوری آموزش داده می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین ادامه داد: در مرحله بعد این افراد در قالب 10کارگاه آموزشی 8ساعته زندگی شامل مهارت های ده گانه تحت تعلیم قرار خواهند گرفت.

بیدخام تصریح کرد: تاب آوری اجتماعی موضوع روز است که اجرای آن موجب خواهد شد تا میزان تحمل اجتماعی در خانواده ها افزایش یافته و همچنین توانمندی آن ها برای حل مسائل رشد پیدا کند.

وی همچنین با اشاره به خروجی اجرای این طرح بیان کرد: افزایش اعتماد به نفس و مهارت حل مسئله بیش از هر مورد دیگری در اجرای طرح تاب آوری اجتماعی لحاظ خواهد شد.

این مقام مسوول در پایان به آموزش مصرف جهت تحقق اقتصادمقاومتی در طرح مذکور هم اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه در سال اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل قرار داریم آموزش مصرف به خانواده ها را در دستور کار قرار داده ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز