همزمان با هفته بسیج صورت گرفت؛

دیدار بسیجیان شهرستان البرز با امام جمعه الوند

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۲:۲۸:۳۰
کد خبر: ۴۸۵۳۸۰
دیدار بسیجیان شهرستان البرز با امام جمعه الوند
به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج جمعی از بسیجیان شهرستان البرز با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، همزمان با آغاز هفته بسیج امسال که تحت عنوان بسیج، انقلابی گری و ظلم ستیزی نامگذاری شده است بسیجیان پایگاه های بسیج کارمندی و مسوولین و مدیران ادارات شهرستان البرز با حضور در محل دفتر امام جمعه الوند، با حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار سرهنگ حسینعلی شیخ مسوول بسیج شهرستان البرز ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس به نقش بسیج در جامعه اشاره کرد و گفت: بسیجیان شهرستان البرز به عنوان خادمین مردم امروز در اوج اقتدار هستند.

سرهنگ شیخ ادامه داد: در تمامی اقشار بسیجی داریم که آمادگی دارند در زمینه محرومیت زدایی، بسیج سازندگی و نهضت سوادآموزی نقش آفرینی کنند که به رهنمودهای امام جمعه شهر الوند برای پیشرفت در این عرصه ها نیازمندیم.

حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی امام جمعه الوند نیز در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج به سخنان رهبری اشاره و اظهار کرد: بسیج مایه غرور و افتخار دوستان و باعث یاس و ترس دشمنان نظام و انقلاب است بنابراین تقویت این نهاد مردمی که تاکنون در تمامی عرصه ها حضور کاربردی و مفید داشته ضروری است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از مردم شهر الوند بخاطر قدرشناسی و حضور در مراسم تجمع بزرگ اربعین حسینی الوند قدردانی کرد و گفت: اجتماع بزرگ مسلمانان به ویژه شیعیان در همایش پیاده روی اربعین خط بطلانی بر تفکرات و نقشه های کسانی است که قصد دارند اسلام هراسی را در دنیا اشاعه دهند.

امام جمعه الوند تصریح کرد: تمام دنیا مشاهده کرد که در اربعین بیش از بیست میلیون شیعه و مسلمان در شهر کربلا و نجف در کنار هم گرد آمدند بدون اینکه کوچکترین اتفاق یا حادثه ای پیش آید که این امنیت به خاطر تفکر بسیجی است.

وی در ادامه به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه بسیج مدرسه عشق و لشگر مخلص خداست اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به جمله تاریخی امام خمینی(ره) ایشان همواره خود را یک بسیجی می دانستند و در دعاهایشان هم می گفتند خدایا مرا با بسیجیان محشور کن و در تاریخ هم دیدیم که چشم امیدش به بسیجیان بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز