با صدور پیامی صورت گرفت؛

تبریک مشهدی آقایی به سرمربی قزوینی تیم ملی تکواندو نوجوانان

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۹:۵۰
کد خبر: ۴۸۵۴۴۵
تبریک مشهدی آقایی به سرمربی قزوینی تیم ملی تکواندو نوجوانان
محمد مشهدی آقایی با صدور پیامی انتخاب فاطمه صفرپور سرمربی قزوینی تیم ملی تکواندو نوجوانان کشورمان را به عنوان بهترین مربی جهان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان قزوین طی پیامی کسب عنوان ارزشمند قهرمانی تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان در کشور کانادا و عنوان بهترین مربی زنان جهان توسط فاطمه صفرپور سرمربی قزوینی تیم ملی نوجوانان کشورمان را تبریک گفت و برای این مربی ارزشمند آرزوی موفقیت کرد.

متن این پیام بدین شرح می باشد:

بسم ا...الرحمن الرحیم

ورزشکاران و قهرمانان شایسته تکواندو نوجوانان دختر کشورمان موفق شدند در مسابقات معتبر و مهم قهرمانی نوجوانان جهان در کشور کانادا با حفظ حجاب اسلامی، افتخاری دیگر برای ایران اسلامی رقم بزنند و پرچم مقدس و پر افتخار جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورند.

افتخاری که برگ زرین دیگری بر توانمندی و شایستگی بانوان ورزشکار محجبه کشورمان در عرصه برون مرزی بود.

در این بین، کسب عنوان ارزشمند برترین مربی تکواندو زنان جهان توسط خانم فاطمه صفرپور سرمربی ارزشمند و قزوینی تیم ملی، توانمندی بانوان ایران اسلامی بویژه مربیان پرتلاش ورزش استان قزوین را به منحصه ظهور گذاشت و برای اولین بار،افتخاری بزرگ را نصیب جامعه مربیگری بانوان ایران اسلامی و استان قزوین کرد.

اینجانب این قهرمانی ارزشمند را به محضر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور، دکتر سلطانی فر مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و معاونین پر تلاش این وزارتخانه، مجموعه موفق فدراسیون تکواندو، کادر فنی، ملی پوشان پرتلاش، جامعه ورزش بانوان کشور و استان قزوین و هیات موفق تکواندو و جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان قزوین تبریک عرض می نمایم.

امیدوارم با توجه به حمایت های دولت محترم و عزم ملی و انگیزه مضاعفی که در بین بانوان ورزشکار دیده می شود در دیگر رقابت ها و مسابقات مهم پیش رو، شاهد درخشش بیش از پیش بانوان محجبه ورزشکار کشورمان بویژه استان قزوین باشیم.

محمد مشهدی آقایی

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین

نظر شما