مدیرمسئول انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل:

کتاب «رکود تورمی در اقتصاد ایران» در جهاد دانشگاهی اردبیل منتشر شد

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۸:۵۹
کد خبر: ۴۸۵۴۹۱
کتاب «رکود تورمی در اقتصاد ایران» در جهاد دانشگاهی اردبیل منتشر شد
مدیرمسئول انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: کتاب «رکود تورمی در اقتصاد ایران» در جهاد دانشگاهی استان اردبیل چاپ شد.

به گزارش برنا، مهران محمدی در جلسه‌ای که برای چاپ  کتاب «رکود تورمی در اقتصاد ایران» در جهاد دانشگاهی اردبیل برگزار شد اظهار داشت: کتاب «رکود تورمی در اقتصاد ایران» در 136 صفحه و یک هزار نسخه در دانشگاه جهاد دانشگاهی استان اردبیل انتشار یافت.

وی افزود:  کتاب «رکود تورمی در اقتصاد ایران» تالیف  مشترک دکتر هوشنگ شجری، دکتر حسین استادی و سجاد کریمی از اعضای هیئت علمی و مدرسان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل است که به شکل پژوهشگرانه‌ای به بررسی وضعیت اقتصادی ایران و رکود تورمی آن پرداخته است.

مدیرمسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت:کتاب «رکود تورمی در اقتصاد ایران» از محتوای غنی برخوردار بوده و  در این کتاب، اقتصاد کشور به شکل میدانی مورد بررسی قرار گرفته و نتایج حاصل ضمن تجزیه و تحلیل در قالب پژوهش محور بیان شده است.

محمدی تصریح کرد: در کتاب «رکود تورمی در اقتصاد ایران» به این موضوع اشاره شده که رکورد و تورم همزمان وقتی اتفاق می‌افتد که قیمت مواد اولیه تولید به شدت بالا برود و رشد تولید کاهش و در عین حال قیمت تمام شده محصول افزایش یابد و به علاوه این کتاب ریشه‌های رکود تورمی را در ویژگی‌های ساختاری هر اقتصاد، میزان کارآیی سیاست‌های پولی و مالی، ساختار بودجه‌ای دولت، میزان کشش‌پذیری سرمایه‌گذاری نسبت به نرخ بهره، چگونگی جانشینی جبری، الگوهای مصرف، پس‌انداز و سرمایه‌گذاری و میزان نقش دولت در اقتصاد  معرفی کرده‌اند.

وی بیان کرد: کتاب رکود تورمی در اقتصاد ایران به قیمت 100 هزار ریال از کتابفروشی‌های اردبیل و به ویژه کتابفروشی جهاد دانشگاهی استان اردبیل قابل تهیه است که امیدواریم بتوانیم با چاپ این کتاب به اهداف خود در زمینه پیشرفت و توسعه کشور برسیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز