جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان خواف با حضور مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۶:۴۷
کد خبر: ۴۸۵۵۱۹
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان خواف با حضور مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خواف با حضور مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد،همزمان با سفر کوروش صبوریان مدیرکل محترم ورزش و جوانان خراسان رضوی و معاونین وی به شهرستان خواف،جلسه ساماندهی امور جوانان این شهرستان با حضور اعضای این ستاد برگزار گردید.

محمد رضا پهلوان نژاد فرماندار شهرستان خواف ضمن تسلیت اربعین حسینی و ایام پیش رو از جوانان به عنوان سرمایه های اصلی هر جامعه یاد کرد و عنوان نمود:شهرستان خواف شهرستانی فرهنگی می باشد و دارای پتانسیل های ورزشی و فرهنگی بسیار خوبی است،امور جوانان و ساماندهی اوقات فراغت این اقشار از اهمیت بالایی برخوردار است و همه دستگاه‌های اجرایی و فعالان در حوزه ورزش و جوانان باید از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در دستگاه‌های خود در راستای پرکردن اوقات فراغت جوانان استفاده کنند.

وی افزود:با توجه به صنعتی شدن شهرستان و وجود ظرفیت های بسیار خوب فرهنگی و علمی،ساماندهی امور جوانان تنها مختص اداره ورزش و جوانان نیست و همه دستگاه ها وظیفه همکاری و مساعدت دارند.

در ادامه کوروش صبوریان مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان وضعیت ازدواج و طلاق در استان،در خصوص تاثیر شبکه های اجتماعی بر روی جوانان گفت: جوانان و نوجوانان وقت زیادی را صرف حضور در شبکه های اجتماعی می کنند و این موضوع باعث شده است تا دیدگاه های اجتماعی، رفتار و نگرش آنها تاثیر گرفته از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باشد.

وی افزود: استفاده بی رویه از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی باعث می شود حتی افراد یک خانواده از حضور واقعی در کنار یکدیگر محروم شده و عواطف و احساسات خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و در واقع تنها در این شبکه های اجتماعی سیر کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خاطر نشان کرد: ایجاد سمن های تخصصی در حوزه های فرهنگی ،علمی و اجتماعی یکی از ضروریات مهم در شهرستان ها است چرا که سمن ها از ظرفیت های بالایی برخوردارند.

تشکیل شرکت تعاونی برای جوانان تحصیل کرده بیکار در بخش ها و روستاها، کسب مقام تئاتر معلولین در حوزه استانی و راهیابی آنان به جشنواره کشوری ، پرداخت تسهیلات به جوانان در بحث کشاورزی و دامپروری ، اجرای طرح استعداد سنجی برای اولین بار در استان توسط دانشجویان فارغ التحصیل ،استفاده از حضور مشاوران جوان در اداره آموزش و پرورش و تزریق خلاقیت به بدنه ی اداره آموزش و پرورش، نقش جوانان در تصمیم گیری های جامعه ،تشکیل خانه جوان در شهرستان و سواد رسانه ای از مطالبی بود که توسط اعضاء بیان و درخواست پیگیری در خصوص راه اندازی پیست موتور سواری در شهرستان مطرح گردید.

گفتنی است در پایان ضمن تکریم تلاش های صادقانه عبداله معمر در سمت رئیس ورزش و جوانان خواف ، حسن شاهرخی به عنوان رئیس جدید این اداره منصوب گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز