رییس پلیس فتا استان قزوین خبر داد:

دستگیری عامل هتک حیثیت در شبکه اجتماعی تلگرام

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۱۶:۳۰
کد خبر: ۴۸۵۶۶۳
دستگیری عامل هتک حیثیت در شبکه اجتماعی تلگرام
سرهنگ فخرالدین توکلی از دستگیری عامل هتک حیثیت در شبکه اجتماعی تلگرام در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سرهنگ فخرالدین توکلی رییس پلیس فتا استان قزوین با اعلام این خبر گفت: فردی که با قرار دادن اطلاعات شخصی شهروندی بر روی شبکه اجتماعی تلگرام باعث ایجاد مزاحمت برای وی توسط دیگران شده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ توکلی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با قرار دادن اطلاعات شخصی و شماره تلفن وی در شبکه اجتماعی تلگرام بستر مزاحمت را فراهم کرده است رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با بررسی های فنی و انجام یکسری تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی متهم شده و پس از انجام هماهنگی های قضایی متهم را دستگیر و به مقر پلیس فتا استان انتقال دادند.

این مقام مسوول افزود: متهم در بازجویی های اولیه منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه ای شد ولی با مشاهده مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف ندید و به عمل مجرمانه خود اعتراف کرد.

سرهنگ توکلی با بیان اینکه متهم در ادامه تحقیقات انگیزه خود را از انجام این عمل مجرمانه لج و لجبازی  با شاکی و تسویه حساب شخصی عنوان کرد گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی در پایان از کاربران و شهروندان خواست در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را با شماره تلفن 2183539 و 2183654 در اسرع وقت به پلیس فتا گزارش کرده یا از طریق پایگاه اینترنتی پلیس فتا بخش ارتباطات مردمی موضوع را با ما در میان بگذارند.

انتظامی

نظر شما