بارش برف پائیزی ساحل محمودآباد را سفید پوش کرد

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۱:۱۳:۳۳
کد خبر: ۴۸۵۷۷۲
بارش برف پائیزی ساحل محمودآباد را سفید پوش کرد
استمرار شرایط نامساعد جوی و کاهش دما در شهرهای مازندران موجب شد تا از ساعت 4 بامداد روز چهارشنبه شاهد بارش برف در شهر ساحلی محمودآباد باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ یحیی یوسف پور، فرماندار محمودآباد، در مصاحبه اختصاصی با برنا گفت: از شامگاه روز چهارشنبه برف در محمودآباد شروع به باریدن گرفت و خوشبختانه با هوشیاری عوامل راهداری کلیه راههای مواصلاتی این شهرستان و روستاها باز بوده و تردد در آن جریان دارد.

وی گفت: متاسفانه شدت بارش برف موجب قطع برق در 13 روستای بخش مرکزی شده که با تلاش شرکت توز یع نیروی برق تا پیش از ظهر برق 3 روستا وصل شده و سایر روستاها نیز تا عصر امروز برق شان وصل خواهد شد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان محمودآباد گفت: کاهش شدید دما و بارش بیش از 7 سانتیمتر برف موجب تعطیلی مدارس این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی شد که این تعطیلی به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه ای برای دانش آموزان بوده است.

فرماندار محمودآباد از آماده باش کلیه دستگاه های خدمات رسان در محمودآباد خبر داد و افزود: از نخستین ساعت بارش برف در محمودآباد به کلیه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران اعلام آماده باش شده و تا پایان ساعت بارش برف دستگاه ها موظف به حضور و امداد رسانی به مناطق نیازمند می باشند.

یوسف پور همچنین با اشاره به قطع برق در روستاهای بخش مرکزی به علت بارش برف گفت: متاسفانه به علت قطع برق آب 8  روستای بخش مرکزی قطع می باشد که تمام اهتمام دستگاههای متولی بر این است که هر چه سریعتر برق چاهها وصل شده  و این چاهها به مدار توزیع بازگردند.

شهرستان محمودآباد جزو معدود شهرهای ساحلی استان مازندران است که بارش نزولات الهی قالبا به صورت بارش باران در این شهر بوده و بارش برف پس از 3 سال در این شهر موجب ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان شده است.

نظر شما