آیت‌الله علوی گرگانی:

آیت‌الله موسوی اردبیلی به انقلاب و اسلامی خدمت کرد

۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۰:۳۹:۲۴
کد خبر: ۴۸۶۰۹۸
آیت‌الله موسوی اردبیلی به انقلاب و اسلامی خدمت کرد
آیت‌الله علوی گرگانی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله موسوی اردبیلی را تسلیت گفت و بیان کرد: ایشان در اوایل انقلاب و در دوران سخت آغاز انقلاب با در دست گرفتن سکان قوه قضائیه و مدیریت این قوه به انقلاب و اسلام خدمت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در پیام تسلیت آیت‌الله علوی گرگانی آمده است: درگذشت عالم ربانی مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی حاج سید عبد الکریم موسوی اردبیلی رحمة الله موجب حزن و اندوه اینجانب شد.

در این پیام افزوده شده است: ایشان در اوایل انقلاب و در دوران سخت آغاز انقلاب با در دست گرفتن سکان قوه قضائیه و مدیریت این قوه به انقلاب و اسلام خدمت کردند و پس از آن هم با تربیت شاگردان خوب و تألیف کتب متعدد و مفید، مرجع امید مقلدین و دوستداران روحانیت بودند.

در این پیام آمده است: اینجانب این ضایعه مؤلمه را در درجه اول به ساحت قدسی امام عصر، امام زمان(عج) و سپس به مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و حوزه علمیه قم و حوزه‌های علمیه سراسر کشور، همچنین به بازماندگان به ویژه آقازاده گرامی ایشان حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سید علی موسوی اردبیلی تسلیت گفته و علو درجات را برای آن مرحوم از خداوند مسئلت می‌کنم.

نظر شما