در جلسه ای با حضور مسوولان کمیته ها؛

دبیر جدید هیأت جودو و کوراش خراسان رضوی معرفی شد

۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۰:۴۲:۱۱
کد خبر: ۴۸۶۱۱۹
دبیر جدید هیأت جودو و کوراش خراسان رضوی معرفی شد
در جلسه ای با حضور تعدادی از پیشکسوتان و مسوولان کمیته های مختلف هیأت جودو و کوراش خراسان رضوی جواد سرمدی به عنوان دبیر جدید این هیأت معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در جلسه ای که با حضور تعدادی از مربیان، پیشکسوتان و مسوولان کمیته های مختلف هیأت جودو و کوراش استان  برگزار شد، ضمن معرفی جواد سرمدی به عنوان دبیر جدید از زحمات و تلاش های محمد علی خالقی مقدم دبیر پیشین این هیأت قدردانی شد.

حسین محمودی رئیس  هیات جودو و کوراش خراسان رضوی در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری ائمه اطهار(ع) عنوان کرد: رکن اجرایی هیأت های ورزشی نقش دبیری آن است که امیدورایم با تلاش، همکاری و مشارکت تمامی کمیته ها شاهد موفقیت و بهبود فعالیت های هیأت در این بخش باشیم.

وی با اشاره به فعالیت های  انجام شده و افتخارات کسب شده ملی و بین المللی توسط ورزشکاران هیأت از ابتدای سال تاکنون اشاره و بیان کرد: خوشبختانه خراسان رضوی با پیشینه خوب خود در عرصه جودو و برخورداری از استعداد های فراوان همواره به عنوان یک الگو در سطح کشور مطرح است و مورد توجه مسوولان فدراسیون قرار دارد.

وی بیان کرد: گواه این موضوع را میتوان سفر اخیر رئیس فدراسیون به خراسان رضوی، توجه ویژه و تمرکز بر روی جودو استان و قول مساعد برای اختصاص امکاناتی برای راه اندازی پایگاه های نخبه پروری جودو در چناران، مشهد و تربت جام دانست.

جواد سرمدی دبیر جدید هیأت جودو و کوراش خراسان رضوی نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت خدمتگزاری در جودو استان در این جلسه اظهار کرد: نگاه ویژه و همگانی امروز ورزش کشور به این رشته در استان، حاصل تلاش همه دست اندرکاران در سال های گذشته و باعث افتخار جامعه جودو است.

وی ادامه داد: امیدواریم با تلاش، همفکری و همچنین نقد منصفانه و انرژی مضاعفی که تمام بزرگان، پیشکسوتان و دست اندرکاران جودو استان برای پیشرفت و ارتقاء این رشته ورزشی خواهند گذاشت،شاهد روزهای روشن تری در این عرصه باشیم.

وی با تاکید تلاش همگانی برای جذب حامیان مالی در جودو استان عنوان کرد: قطعاً با امکانات محدودی که وجود دارد همواره اجرای برنامه های هیأت جودو استان با هزینه های بسیار فراتر از بودجه و توان مالی انجام می شده که باید با یک تلاش ، همت و همدلی همگانی و جذب حامیان مالی به این رشته در جهت برآورده کردن انتظاراتی که از جودو استان در بعد قهرمانی وجود دارد. استفاده کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز