در جلسه شورای اداری شهرستان رومشکان مطرح شد:

بهره برداری از طرح اینترنت پر سرعت ۳G و ۴G شهر چغابل تا ایام دهه فجر امسال/تاکیدبرتکمیل پروژه چهارخطه چغابل – سوری و ساماندهی فاضلاب شهرستان

۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۲:۱۷:۴۲
کد خبر: ۴۸۶۱۷۲
بهره برداری از طرح  اینترنت پر سرعت ۳G و ۴G شهر چغابل تا ایام دهه فجر امسال/تاکیدبرتکمیل  پروژه چهارخطه چغابل – سوری و ساماندهی فاضلاب شهرستان
برپایه این گزارش در این جلسه ابتدا حجت الاسلام جمیاری مهم ترین مشکلات شهرستان را در حوزه ی پروژه چهارخطه چغابل – سوری و ساماندهی فاضلاب شهرستان عنوان کرد و از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خواست که به این دو امر مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛جلسه شورای اداری شهرستان رومشکان با حضور مهندس اصلانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مهندس درمنان فرماندار رومشکان، حجت الاسلام جمیاری امام جمعه شهرستان، مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان، مدیر کل بنیاد مسکن استان، مدیر کل دفتر امور روستایی و مناطق محروم استانداری، معاون اداره کل راه و شهرسازی استان و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

برپایه این گزارش در این جلسه ابتدا حجت الاسلام جمیاری مهم ترین مشکلات شهرستان را در حوزه ی پروژه چهارخطه چغابل – سوری و ساماندهی فاضلاب شهرستان عنوان کرد و از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خواست که به این دو امر مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

همچنین در ادامه جلسه مهندس درمنان فرماندار رومشکان طی ارائه  گزارش کاملی از مشکلات شهرستان رومشکان  خواستار تعیین و تعدیل حریم راههای داخل و خارج از روستاهای شهرستان رومشکان وهمچنین  افتادگی شانه راه پروژه چهار خطه چغابل - سوری و خطرآفرین بودن این مسیرشد وتصریح کرد:شهرستان رومشکان به جهت هموار بودن و نداشتن شیب کافی با مشکل دفع فاضلاب روبروست و نیاز است که این معضل مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد و اقدامات لازم انجام شود.

درمنان افزود:انتقال آب شرب به شهر چغابل بطول 2.5 کیلومتر بدلیل نبود منابع مالی متوقف گردیده که انتظار ما این است این موضوع حل و فصل شود و انتقال آب عملی گردد.

وی ادامه داد: اداره آموزش و پرورش شهرستان در حد بخش باقی مانده که نیاز است ارتقاء آن به مدیریت هر چه سریعتر در دستور کار قرار گیرد، امکانات این اداره و همچنین مدارس آن در شأن این شهرستان نمی باشد و عمدتأ تجهیزات آنها فرسوده و قدیمی هستند.

درمنان گفت: مسئولین ادارات این شهرستان اکثراً فاقد امکانات لازم از جمله وسیله نقلیه هستند و خواسته ما از مدیران کل آنها این است که حداقل یک خودرو در اختیار مدیر آن اداره جهت پیگیری امور مربوطه قرار دهند و نسبت به تجهیز امکانات ادارات متبوع اقدامات لازم را بعمل آورند.  

وی بیان داشت: روند ساخت ساختمان فرمانداری بدلیل مشکلات مالی متوقف گردیده که از معاون محترم عمرانی استانداری خواهشمندیم مشکلات مالی این پروژه را مرتفع کنند.

اصلانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر پیگیری امور و رفع مشکلات شهرستان رومشکان تأکید کرد و از مدیران کل حاضر در جلسه خواست که به مصوبات این جلسه اهمیت بدهند و نسبت به عملی نمودن آنها اهتمام لازم و کافی را داشته باشند.

در پایان پس از بحث و تبادل نظر مدیران کل و تنی چند از مدیران شهرستانی به دستور مهندس اصلانی تصمیماتی جهت اجرا اتخاذ گردید که ذیلاً به مهم ترین آنها اشاره می شود:

 با توجه به اینکه دفع فاضلاب شهر چغابل و روستاهای دوراهی بازوند تا ولی عصر به هم مرتبط هستند  و موضوع قبلا در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به تصویب رسیده،  مقرر شد شرکت آب و فاضلاب شهری و روستائی با هماهنگی نسبت به تهیه طرح و اجرای آن و ایجاد ردیف اعتباری اقدام لازم را به عمل آورند.

- مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی  در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به ایمن سازی  افتادگی شانه های مسیر چهار خطه از چغابل تا سوری اقدام نماید و همچنین مدیر کل آن اداره نسبت به استقرار اداره راه و شهرسازی  شهرستان رومشکان پیگیری و اقدام لازم را انجام دهد .   

- شرکت مخابرات استان متعهد گردید نسبت به پوشش اینترنت پر سرعت 3G و 4G شهر چغابل تا ایام دهه فجر امسال اقدام نماید.

- مقرر شد مدیر کل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی نسبت به استقرار اداره بنیاد مسکن شهرستان رومشکان پیگیری و اقدامات لازم را انجام دهد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز