با حضور اهالی میراث فرهنگی صورت گرفت؛

برگزاری نخستین کارگاه بازاریابی الکترونیک در قزوین

۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۳:۱۵:۰۷
کد خبر: ۴۸۶۲۲۱
برگزاری نخستین کارگاه بازاریابی الکترونیک در قزوین
اولین کارگاه آموزشی بازاریابی الکترونیک در زمینه کالاهای صنایع دستی در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، به همت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین و همکاری شرکت کلید صادرات ایرانیان(ایران اکسپو) و از طریق معرفی سامانه هوشمند بازاریابی و با حضور جمعی از صنعتگران و هنرمندان اولین کارگاه آموزشی بازاریابی الکترونیک در زمینه کالاهای صنایع دستی در سالن مهندس سیدمحمد بهشتی واقع در بنای تاریخی داعی قزوین برگزار و بر اهمیت این نوع بازاریابی تاکید شد.

در این کارگاه آموزشی مباحثی چون اهمیت صادرات، موانع و مشکلات صادرات ایران، رتبه صادرات کشور در مقایسه با کشورهایی چون چین، اتحادیه اروپا، آمریکا، ژاپن و کره جنوبی، مزیت های کشور در زمینه تولید کالا و صادرات، چالش های تولیدکنندگان برای صادرات کالا، نقش اینترنت در ارتباط خریدار و مشتری، مزایای استفاده از بازاریابی الکترونیک، معرفی سایت های معروف عمده فروشی با هدف صادرات در جهان، الزامات و زیرساخت های تولیدکنندگان برای استفاده از سایت های نمایشگاهی و اهمیت بسته بندی و طراحی روی جلد کالا توسط مهندس رضا محرابی مدیرعامل پروژه ایران اکسپو مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه این کارگاه آموزشی هم مکانیزم عملیاتی پروژه ایران اکسپو و نحوه عضویت صنعتگران و هنرمندان در این سامانه هوشمند تشریح شد.

سامانه هوشمند بازاریابی ایران اکسپو به عنوان ویترین مجازی نمایش کالاهای صادراتی فعالیت خود را آغاز کرده و با استفاده از ابزارها و مکانیزم های ویژه این سامانه در فاز اول محصولات صنعتگران و هنرمندان را به 60کشور دنیا معرفی می کند.

این سامانه با امکانات ویژه ای که در اختیار دارد، اطلاعات کالاهای درون ویترین را تحلیل و به خریداران معرفی کرده و به دنبال آن با استفاده از ابزارهایی چون پست الکترونیکی و کاتالوگ دیجیتال زمینه را برای ایجاد ارتباط بین تولیدکننده کالا و مشتری فراهم می کند.

سامانه ایران اکسپو به عنوان نماینده تولیدکنندگان، کالاهای داخل ویترین را در نمایشگاه های کشورهای مختلف شرکت داده و آنها را به صورت فیزیکی معرفی می نماید.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مکانیزم عملیاتی و خدمات ویژه سامانه هوشمند بازاریابی ایران اکسپو به سایت این سامانه به آدرس www.IranXpo.Com مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز