به مناسبت هفته بسیج در پارک جوان:

تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان ورامین برگزار شد

۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۰۸:۱۸
کد خبر: ۴۸۶۴۲۱
تجمع بزرگ بسیجیان  شهرستان ورامین برگزار شد
تجمع بزرگ بسیجیان ورامین با حضور گردان ها و رده های نیروهای مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران،تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان ورامین به مناسبت هفته بسیج در پارک جوان با حضور گردان های عاشورا و الزهرا و سخنرانی سردار علی نصیری برگزار شد

سرهنگ اصغری فرمانده سپاه شهرستان ورامین در این مراسم گفت:تاسیس بسیج حاصل نگاه ژرف اندیشانه امام است که امروز تبدیل به شجره طیبه ای گرانبها شده است .

وی با اشاره به عملکرد بسیج ورامین گفت:۱۰۰هزار بسیجی در شهرستان ورامین در قالب گردان های ،حوزه ها و پایگاه های بسیج  حضوری فعال  دارند .

وی افزود : بنا بر دستور العمل های سازمان بسیج درحال حاضر ۱۱۴۰حلقه صالحین  در بسیج ورامین فعال هستند که برنامه اموزشی ،فرهنگی و جهادی در قالب این برنامه ها انجام می شود .

فرمانده سپاه شهرستان ورامین احداث دانشگاه علمی کاربردی سپاه در ورامین را از برنامه های دیگر برای بسیجیان دانست و افزود :راه اندازی رشته های دانشگاهی علمی کاربردی نیز در حال انجام است و در ترم بهمن ماه این دانشگاه دانشجو جذب خواهد کرد .

سرهنگ اصغری تصریح کرد:غنی سازی اوقات فراغت  جوانان  در ایام تابستان با ۹۳مرکز  موفق به اجرای برنامه برای  ۵هزار جوان بسیجی در تابستان کرد .

وی حضور بسیج در عرصه های جنگ نرم را مهم دانست و افزود:بسیج با بررسی دقیق برخی محلات و مراکز الوده از نظر مواد مخدر و اسیب های اجتماعی برنامه های برای رفع این معضلات اجرا کرده است .

فرمانده سپاه ناحیه ورامین  امادگی بسیجیان ورامین برای تامین امنیت و دفاع از کیان را مطلوب دانست و افزود:در حال حاضر گردان های عملیاتی بسیج ورامین اماده دفاع از حریم ولایت و حرم هستند

در حاشیه این مراسم در مسجد صاحب الزمان (ع)از خانواده معظم شهدای مدافع حرم شهرستان ورامین تجلیل شد

 

نظر شما