استاندار سیستان وبلوچستان؛

بسیج ثمره بادوام و قدرت‌ساز اندیشه بلند امام حسین(ع) است

۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۶:۰۷
کد خبر: ۴۸۶۴۳۶
بسیج ثمره بادوام و قدرت‌ساز اندیشه بلند امام حسین(ع) است
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بسیج ثمره با دوام و قدرت‌ساز اندیشه امام خمینی(ره) با تاسی از امام حسین(ع) است و امروز شاهد نقش‌آفرینی آن در اقصی نقاط بحران‌زده حوزه کشورهای اسلام هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی‌اوسط هاشمی پیش از ظهر امروز در تجمع 20 هزار نفری بسیجیان سیستان و بلوچستان که با عنوان "یاوران ولایت, مدافعین حرم" در زاهدان برگزار شد، ضمن عرض تبریک هفته بسیج اظهار داشت: امام خمینی(ره) با اندیشه والا و با تاسی از مولای خویش توانست راه را بر استعمار، استثمار و دوام سلطه و استبداد بزداید و سخت و پرهزینه کند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز هزینه سنگین بر ابرقدرت‌ها، محصول اندیشه بزرگ امام(ره) و جریانی است که او با تکیه بر قدرت ملت‌ها شکل داد و هیچکس قادر نیست این قدرت را در معادلات منطقه‌ای نادیده بگیرد.

وی با بیان اینکه اندیشه بلند بزرگان دین چون امام حسین(ع) و امام خمینی(ره) محدود به زمان خود نبوده، تصریح کرد: امروز آثار آن فکرهای بلند و آن غواصان حوزه دین به محصول زیبای بسیج انجامیده است.

هاشمی افزود: بسیج ثمره با دوام و قدرت‌ساز همین رویکرد است که امروز شاهد نقش‌آفرینی آن در اقصی نقاط بحران‌زده حوزه کشورهای اسلام هستیم.

وی تصریح کرد: جریان بسیج با قدرتی که امروز ناظر هستیم، همه قدرت‌ها را به زانو درآورده و با حرکت در مسیر خود با تکیه بر قدرت ملت‌ها و مردم، مطمئناً می‌تواند نه تنها معادلات منطقه‌ای، بلکه  جهانی را تغییر بدهد.

هاشمی گفت: بسیج کانون عشق، وحدت و ضامن بودن بر مسیر شهداء است و می‌تواند هر جریانی را که رو به سستی سوق پیدا می‌کند، محرک و جریان‌ساز باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به بسیجیان حاضر در اجتماع بیان داشت: جا دارد از همه شما برادران بزرگوار و خواهران مکرمه که ساعت‌ها با عشق این اقتدار و حضور حاصل از آگاهی، شور و شعور را به نمایش گذاشته‌اید، صمیمانه تشکر کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز