پرسپولیس پلدختر از" دروود" با دست پر برگشت/ دو نماینده پلدختر در لیگ برتر لرستان

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۸:۲۸:۱۵
کد خبر: ۴۸۶۶۰۳
پرسپولیس پلدختر از دروود با دست پر برگشت/ دو نماینده پلدختر در لیگ برتر لرستان
از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال لرستان و از بازیهای دور برگشت این رقابت ها پرسپولیس پلدختر یکی از نمایندگان شهرستان در لیگ برتر فوتبال لرستان موفق شد با نتیجه دو بر یک میزبان خود علمی کاربردی دورود را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ؛ از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال لرستان و از بازیهای دور برگشت این رقابت ها پرسپولیس پلدختر یکی از نمایندگان شهرستان در لیگ برتر فوتبال لرستان موفق شد با نتیجه دو بر یک میزبان خود علمی کاربردی دورود را شکست دهد.

گلهای پرسپولیس را در این دیدار مینایی در دقیقه 24و مهدی محمودی در دقیقه 53به ثمر رسانده و تک گل تیم میزبان نیز در دقیقه دو بازی به ثمر رسید.پرسپولیس که چند هفته ای است به وضع خود در جدول رده بندی سر و سامان بخشیده در دور برگشت توانسته است بازیهای خوبی را به نمایش بگذارد و در دو مین هفته متوالی نیز صاحب سه امتیاز شیرین از این جدال سخت شد.

نساجی بروجرد صدر نشین این رقابت ها نیز در خانه خود با یک گل مغلوب نگین دیگر نماینده فوتبال دورود شد. رهاورد دیگر مدعی کسب عنوان قهرمانی نیز امروز میهمان تیم شهرداری سپیدشت بود که این بازی بدون رد و بدل شدن گلی با نتیجه مساوی صفر – صفر به پایان رسید.

فردا نیز دو دیدار برگزار می شود که یاسین خرم آباد از دیگر مدعیان قهرمانی به مصاف میلاد الیگودرز می رود و شاهد پلدختر نیز در خانه پذیرای تیم قعر نشین پرسپولیس الیگودرز خواهد بود. شاهد با پیروزی در این دیدار می تواند به عنوان صدر نشین رقابت های لیگ برتر لرستان در پایان هفته سیزدهم جای گیرد.

هفته چهاردهم رقابت ها نیز هفته آینده با جدال دو تیم پرسپولیس و شاهد آغاز خواهد شد و به نظر می رسد دو نماینده پلدختر در لیگ برتر لرستان طی هفته های آینده جدال های سخت و نفس گیری را در کوران رقابت های هفته های چهاردهم تا هجدهم خواهند داشت.

خبر: عباس دارایی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز