نماینده ولی‌فقیه در گلستان:

تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) با توجه به ماهیت انقلاب اسلامی بود

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۱:۰۱:۱۱
کد خبر: ۴۸۶۷۱۹
تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) با توجه به ماهیت انقلاب اسلامی بود
نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت:امام خمینی(ره) با توجه به ماهیت انقلاب اسلامی، و آگاهی از توطئه‌های زیاد دشمنان، وجود یک نیروی مردمی متحد و تشکیلاتی را ضروری ‌دانست و دستور تشکیل بسیج را داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه گرگان گفت:  امام خمینی(ره) با توجه به ماهیت انقلاب اسلامی، و آگاهی از توطئه‌های زیاد دشمنان، وجود یک نیروی مردمی متحد و تشکیلاتی را ضروری ‌دانست و دستور تشکیل بسیج را داد.

وی با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان سپاه و بسیج با مقام معظم رهبری افزود: ایشان در این دیدار، چهره واقعی بسیج را به‌خوبی، ترسیم کردند و کسی که خود را بسیجی و مدافع حریم ولایت می‌داند باید به این توصیه‌ها گوش فرا دهد.

نماینده ولی‌فقیه گلستان گفت: تمدید قانون داماتو علیه ایران به مدت 10 سال، نقض آشکار برجام است و هزینه‌های هرگونه کارشکنی در اجرای برجام، برعهده کشور نقض‌کننده است.

امام جمعه گرگان افزود: ملت ایران، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بدعهدی‌های زیادی از آمریکا دیده‌اند و تکرار آن‌ها را به هیچ عنوان، قبول نمی‌کنند.

وی وحدت و همدلی بین مسلمانان را مورد تاکید نبی مکرم اسلام دانست و اضافه کرد: همدلی در همه زمان‌ها باید باشد، اما گاهی اوقات، شرایطی پیش می‌آید که نیاز به وحدت و همگرایی بیشتر می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز