معاون استاندار خراسان رضوی تاکید کرد؛

لزوم تسریع در عملیات اجرایی پروژه ی بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۰:۵۲:۳۵
کد خبر: ۴۸۶۸۳۲
لزوم تسریع در عملیات اجرایی پروژه ی بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: تاخیر در اجرای پروژه بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد فرسایشی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد مقدوری در گفتگو با خبرنگاران افزود: ساخت این پروژه از سال 1389 آغاز شده و تاکنون 45 میلیارد ریال اعتبار دولتی برای ساخت این پروژه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه این پروژه حداکثر باید در مدت چهار سال به اتمام می رسید اظهار کرد: در طول حدود هفت سال اجرای پروژه شاهد پیشرفت فیزیکی 20 درصدی آن هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: بیمارستان شهید هاشمی نژاد، 320 تختخوابی است و به طور میانگین برای ساخت هر تخت بیمارستانی پنج میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

مقدوری افزود: بر اساس آخرین اطلاعات واصله قرار شده است تکمیل پروژه از طریق تامین منابع مالی به صورت 70 درصد از طریق دانشگاه علوم پزشکی مشهد و 30 درصد از طریق وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی انجام شود.

وی بیان کرد: مشهد به 2 هزار تخت بیمارستانی نیاز دارد که تلاش استانداری خراسان رضوی در این زمینه جدی است به طوری که ساخت یک بیمارستان 540 تختخوابی در حاشیه شهر مشهد را تصویب کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: هزینه ساخت و تجهیز این بیمارستان بیش از 2700 میلیارد ریال پیش بینی می شود که 50 درصد آن را استانداری خراسان رضوی و نیم دیگر را وزارت بهداشت یا دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین خواهد کرد.

هم اکنون دانشگاه علوم پزشکی مشهد دارای بیش از پنج هزار تخت بیمارستانی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز