در آذربایجان‌غربی اتفاق افتاد

اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به پرسش مهر رئیس جمهوری پاسخ می دهند

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۳:۱۵:۴۱
کد خبر: ۴۸۶۸۴۱
اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به پرسش مهر رئیس جمهوری پاسخ می دهند
اعضا مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به پرسش مهر رییس جمهوری در سال 95 پاسخ می‌دهند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، اعضا مراکز کانون استان به پرسش مهر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در قالب مقاله، پژوهش، شعر، داستان نویسی، وبلاگ‌نویسی، گرافیک، طراحی، نقاشی و خوشنویسی پاسخ می‌دهند.

اعضای 7 تا 17 سال مراکز کانون فرصت دارند تا تاریخ 15 آذر 95 آثار خود را به مراکز کانون د رارومیه و شهرستان‌ها تحویل دهند.

هفدهمین پرسش مهر رییس جمهوری در سال 95 به این سوال که خشونت از کجا نشات گرفته است اختصاص یافته است.

حسن روحانی ریی جمهوری اسلامی ایران در این پرسش از دانش‌آموزان و مربیان خواسته است به این‌که چگونه عده‌ای خشونت را می‌آموزند، در برابر خشونت چگونه باید ایستادگی کرد؟، چگونه می‌توانیم کشور و جامعه‌ای دارای رحمت اسلامی و نبور داشته باشیم؟ و چگونه می‌توانیم جوامع منطقه‌مان و جهان را از خشونت برهانیم پاسخ دهند.

بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، پرسش مهر در اولین روز سال تحصیلی توسط عالی ترین مقام اجرایی کشور برای دانش آموزان و معلمان سراسر کشور اجرا می شود.

در طرح پرسش مهر، رئیس جمهور وقت کشور یکی از مهم ترین مسایل کشور و یا تعلیم و تربیت به عنوان پرسش مهر را مطرح می کند و دانش آموزان و فرهنگیان در قالب فعالیت های فرهنگی و هنری به آن پاسخ می دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز