جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان خبرداد:

دستگیری زمین خوار میلیاردی در خرم آباد

۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۴:۲۵
کد خبر: ۴۸۷۰۷۴
دستگیری زمین خوار میلیاردی در خرم آباد
جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان ، از کشف یک فقره تصرف اراضی ملی به ارزش چهار میلیارد و 500 میلیون ریال و دستگیری متهم در خرم آباد خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان  ، از کشف یک فقره تصرف اراضی ملی به ارزش چهار میلیارد و 500 میلیون ریال و دستگیری متهم در خرم آباد خبر داد .

سرهنگ " علی احمدی تبار " گفت : در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اراضی ملی اطراف شهرستان خرم آباد را به صورت عدوانی تخریب و تصرف و اقدام به زیر کشت بردن آنها کرده است ، با توجه به اهمیت موضوع،رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی آگاهی استان قرار گرفت .

وی در ادامه افزود : ماموران با هماهنگی مقام قضائی در محل حاضر و با بررسی های به عمل آمده محرز شد ، شخصی با تخریب درختان و تصرف یک و نیم هکتار از اراضی منطقه ای در خرم آباد مبادرت به زیر کشت بردن آنها کرده است .

جانشین انتظامی لرستان گفت: متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر که در بازجویی به عمل آمده به جرم ارتکابی خود مبنی بر تصرف اراضی ملی اعتراف کرد.

احمدی تبار با بیان این که ارزش زمین خواری بنا بر اعلام نظر کارشناسان مربوطه چهار میلیارد و 500 میلیون ریال است، تصریح کرد: فرد متخلف جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز