عملکرد تک تک بانک ها زیر ذربین قراردارد؛

بانک ها نباید در ارائه ی تسهیلات کوتاهی کنند

۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۸۷۱۱۸
بانک ها نباید در ارائه ی تسهیلات کوتاهی کنند
استاندار اصفهان گفت:مدیران بانکها باید در ارتباط با پرداخت تسهیلات قانون را موسع تفسیر نمایند.

به گزارش برنا از  اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در بیست و سومین جلسه ی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به عملکرد بانک ها در ارتباط با ارائه ی تسهیلات به واحدهای تولیدی اظهارداشت: عملکرد تک تک بانک ها زیر ذربین قراردارد و بررسی خواهد شد و نباید در ارائه ی تسهیلات کوتاهی کنند.

وی اضافه کرد: تاپایان ماه جاری گزارش عملکرد بانک ها در ارائه ی تسهیلات به معاون اول رئیس جمهور ارسال خواهد شد و انتظار می رود که بانک ها در این مدت باقیمانده تلاش بیشتری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران بانکها باید در ارتباط با پرداخت تسهیلات قانون را موسع تفسیر نمایند، گفت: بسته ی حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط مقوله ی ملی است و انتظار می رود مدیران با موسع تفسیر کردن قانون در راستای برطرف شدن مشکلات واحدها قدم بردارند و باید وظیفه ای را که بر عهده داریم به طور کامل به انجام رسانیم.

رسول زرگرپور با تاکید بر اینکه تا پایان این ماه باید کل اطلاعات موجود در سایت بهین یاب وارد شود،گفت: با توجه به اینکه استان اصفهان یک استان صنعتی است و واحدهای تولیدی این استان با مشکل مواجه هستند باید در این خصوص عملکرد خوبی داشته باشیم.

زرگرپور افزود: ۴۶۵۷ واحد برای دریافت تسهیلات در سایت بهین یاب ثبت نام کرده اند که در این خصوص استان اصفهان رتبه ی اول را در کشور دارد و تاکنون در کارگروه های مختلف ارائه ی تسهیلات به ۱۵۶۰ واحد مصوب شده است و باید تلاش شود که قراردادهای واحدهایی که بررسی و مصوب شده اند منعقد شود .

استانداراصفهان با بیان اینکه ۵۸۶ قرارداد نهایی شده و ۴۰۷ میلیارد تومان به قراردادهای منعقد شده پرداخت شده است، گفت:علاوه بر این مقدار ۳۷۵ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای بالاتر از ۱۰۰ نفر کارگر تخصیص یافته است.

استانداراصفهان یادآورشد: براساس تصمیمات اتخاذ شده کارگروه کشاورزی می تواند سقف واحدهای خود را برای دریافت تسهیلات به ۵۰۰ واحد برساند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز