مدیرکل راه و شهرسازی قزوین تاکید کرد؛

لزوم تدارکات لازم برای تردد مسافران در فصل سرما

۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۳:۱۴:۴۷
کد خبر: ۴۸۷۲۸۶
لزوم تدارکات لازم برای تردد مسافران در فصل سرما
حامد مانی فر بر لزوم تدارکات لازم برای تردد مسافران در فصل سرما باتوجه به اتمام ماه صفر تاکیدکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی قزوین و رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان ضمن قدردانی از خدمات گسترده راهداران طی روزهای گذشته و حجم قابل توجه اقدامات پس از بارش های اخیر در محورهای برف گیر از مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خواست تا پیش بینی های لازم را جهت انجام اقدامات راهداری زمستانی به خصوص در زمان افزایش سفرها انجام دهد.

مانی فر فعالیت راهداری را اقدامی ارزشمند و مقدس دانست و گفت: عملیات راهداری از معدود کارهایی است که به طور پیوسته در حال انجام بوده و در هر فصلی از سال و روز و شب و ایام تعطیل و غیر تعطیل صورت می گیرد.

وی با اشاره به موقعیت ویژه جغرافیایی استان قزوین و تردد مسافران بیش از 12 استان کشور از این استان افزود: طول قابل توجه آزادراه ها و بزرگراه ها و همچنین تعداد زیاد گردنه های برف گیر در محورهای استان که به ترتیب رتبه سوم و پنجم را در این مباحث به قزوین اختصاص داده عملیات راهداری را دشوار کرده و مستلزم توجه بیشتری است.

این مقام مسئول با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون مجموعه راهداری استان، وظیفه خود را به نحو مطلوبی انجام داده عنوان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و بارش های زمستانی و همچنین وجود کولاک های سنگین در محورهای استان، لازم است تمهیدات مورد نیاز جهت مواجهه با این موارد از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای پیش بینی شود.

مانی فر گفت: راهداری تنها یک شغل نبوده بلکه یک باور مقدس است و افزایش سطح آگاهی عمومی و فرهنگ سازی برای چگونگی بهره برداری از جاده ها و همچنین رعایت نکات فنی و مقررات راهنمایی رانندگی کیفیت تردد را در محورهای جاده ای افزایش داده و عبور و مرور را به بهترین شکل ممکن تسهیل خواهد کرد.

 

 

                         

 

نظر شما