نادر شاملو در جلسه شورای ادااری پیشوا گفت :

اداره کل ورزش وجوانان استان تهران با تمام قوا ورزش پیشوا را حمایت میکند

۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۵:۰۰
کد خبر: ۴۸۷۳۷۰
اداره کل ورزش وجوانان استان تهران با تمام قوا ورزش پیشوا را حمایت میکند
هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا با حضور فرماندار ، معاونین ، بخشداران و روسای ادارات و معاون توسعه منابع و سرمایه اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران ، در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا که با حضور فرماندار ، معاونین ، بخشداران و روسای ادارات همراه بود ؛ معاون توسعه منابع و سرمایه اداره کل ورزش وجوانان استان تهران ضمن تشریح فعالیت های انجام شده در شهرستان گفت: شورای معاونین استان تهران از ورزشکاران و مردم شریف پیشوا حمایت ویژه خواهند کرد .

نادر شاملو در این جلسه گفت: با توجه به نیاز سنجی که در استان تهران انجام شد ؛ از مجموع 5 پروژه ملی استادیوم 5 هزار نفری که زیرنظر شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور با 300 میلیارد ریال اعتبار ساخته میشود ؛ یک پروژه به شهرستان پیشوا اختصاص یافته که با توجه به دیر اقدام کردن در معرفی زمین ؛ اکنون در مرحله بازگشایی پاکات مناقصه و انتخاب پیمانکار است و انشالله پس از شروع کار در سال آینده بودجه آن تزریق خواهد شد.

معاون مدیرکل ورزش استان تهران تصریح کرد: فاز یک این پروژه که شامل دکل ها ، رینگ دور زمین و چمن مصنوعی است با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و هفتصد میلیون ریال کلنگ زنی خواهد شد و میتوان گفت که گامی بسیار بزرگ در پیشبرد ورزش شهرستان و استان تهران برداشته میشود.

شاملو ضمن اعلام حمایت همه جانبه اداره کل ورزش وجوانان استان تهران با تمام قوا از شهرستان پیشوا گفت: از مجموع 10 میلیارد ریال اعتبارات ملی تلاش کردیم 4000 میلیون ریال به ورزش پیشوا جهت تکمیل و تجهیز پروژه سالن ورزشی حبیب آباد این شهرستان اختصاص یافته و امیدواریم تا پایان سال جاری افتتاح و در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.

این مقام ارشد استان تهران خاطر نشان کرد: باید نوید بدم ورزش پیشوا در حوزه زیرساختی متحول خواهد شد و این کار با اجرای یکی از 4 پروژه زمین چمن مصنوعی وزارت ورزش وجوانان ؛ توسط استان تهران در شهرستان پیشوا با اعتبار امانی به ارزش ریالی 2 میلیارد ریال انجام میشود .

وی تصریح کرد: تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی شهرستان پیشوا را در دستور کار قراردادیم و با تلاش و پیگیری های امیرموسی زاده خادم ورزش این شهرستان امیداوریم هرچه سریعتر این مشکل برطرف و بودجه پیش بینی شده جذب گردد.

گفتنی است در پایان جلسه ؛ ساختمان اداری جدید اداره ورزش وجوانان شهرستان پیشوا در محله سناردک به مساحت تقریبی 300 مترمربع با حضور فرماندار ، معاون مدیر کل ورزش وجوانان استان تهران ، شهردار و اعضاء شورای شهر و جمعی از مسئولان شهری افتتاح و اقدامات امیر موسی زاده مورد تحسین قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز