هدایت اله جمالی پور:

کمپ هایی که دارای مشکلات رسیدگی به بیماران خود باشند تعطیل خواهند شد

۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۹:۰۱
کد خبر: ۴۸۷۷۳۰
کمپ هایی که دارای مشکلات رسیدگی به بیماران خود باشند تعطیل خواهند شد
فرماندار ویژه شهرستان ری: کمپ های فعال در شهرستان ری باید تحول جدی در شیوه مدیریت خود از لحاظ درمان، تامین امکانات و امنیت انجام دهند و کمپ هایی که دارای مشکلات رسیدگی به بیماران خود هستند تعطیل خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ، جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری با حضور هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری، معاون سیاسی و انتظامی فرماندار ، بخشداران و مسئولین ادارات مربوطه شهرستان ری در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری  با بیان اینکه مسئولین باید اهتمام بیشتری نسبت به موضوعات اجتماعی داشته باشند، گفت: مسئولین می توانند با هزینه ای کم و با توجه به شرایط موجود در جامعه مشکلات و معضلات اجتماعی را مدیریت و برطرف نمایند.

وی افزود: با تلاش و همت، مدیریت و برنامه ریزی صحیح می توان شرایط و فضای قابل قبولی را در موضوعات اجتماعی بوجود آورد.

جمالی پور در ادامه با اشاره به وضعیت کمپ های فعال در شهرستان افزود:  کمپ ها باید دارای شکل و سیاق کلینیک درمانی بوده و مسئولیت آنها در اختیار پزشک متخصص به همراه مددجوی اجتماعی باشد.

فرماندار شهرستان ری تاکید کرد: فردی که زمانی بزهکار اجتماعی بوده است نمی تواند به تنهایی عهده دار کمپ باشد و آموزش های لازم و مربوطه را به بیماران و معتادان بدهد بلکه یک پزشک متخصص و متبحر باید مدیریت آنرا بر عهده داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه کمپ ها باید دارای کلیه امکانات درمانی و بهداشتی باشند، تصریح نمود: کمپ های فعال در شهرستان ری باید تحول جدی در شیوه مدیریت خود از لحاظ درمان، تامین امکانات و امنیت انجام دهند و کمپ هایی که دارای مشکلات رسیدگی به بیماران خود باشند تعطیل خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز