معاون حقوقی رئیس جمهور در شهرستان ری :

باید به انسجام ملی پایبند بوده و مدارا و اخلاق اسلامی را تمرین کرده تا به آن عادت کنیم

۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۱:۱۶:۲۹
کد خبر: ۴۸۷۷۵۲
باید به انسجام ملی پایبند بوده و مدارا و اخلاق اسلامی را تمرین کرده تا به آن عادت کنیم
مجید انصاری : تعجب می‌کنم که بعضی از روی جهالت یا حسادت، کارشکنی هایی کرده و فکر می کنند اگر اینگونه القا کنند که دولت موفق نبوده، آنها قوت می یابند. در وضعیتی که همه دشمنان تلاش دارند ملت را مایوس کنند، عده ای نیز در داخل عملا همان مسیر را پی می گیرند و هر کار مثبتی در این دولت انجام می شود، یک طوری سعی می کنند آن را تخریب کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری در مراسم سوگواری رحلت حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و علی ابن موسی الرضا(ع) که به همت شورای هماهنگی تشکل‌ها و فعالان گروه‌های خط امام شهر ری برگزار شد

گفت : ارائه گزارشی که از اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در جلسه دو هفته قبل مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی معاون اول رییس جمهوری داده شد  بسیار افتخارآمیز و قانع کننده بود.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری با بیان اینکه هرگز ادعا نمی کنیم در کشور مشکلی نیست، ولی در این مدت این کشور ، به ثبات و امنیت پایدار رسیده است، اظهار داشت: مرتب در رابطه با امنیت کشور تبلیغ می کنند که درست هم هست و امروز کشورمان امنیتی بی مثال و حتی بالاتر از کشورهای اروپایی دارد، اما آیا این امنیت همین طوری به دست آمده است؟ هزینه های مالی آن از کجا تامین شده است؟ نیروهای بسیج، سپاه، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی که درود خدا بر همه آنها و دستشان را می بوسیم، بالاخره لجستیک و منابع مالی نمی خواهند؟

معاون حقوقی رییس جمهوری تصریح کرد: می‌گویند نگاه این دولت به خارج است! آیا نگاه این دولت به خارج است یا دولتی که در سال 91 شش و نیم میلیون تن گندم وارد می کرد و شعار استقلال اقتصادی هم سر می داد. این دولت در میانه این همه مشکلات و کمبودهای مالی، امسال به خودکفایی کامل در تولید گندم دست یافته است.

دکتر انصاری خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان در نیمه اول سال 92 که دکتر روحانی دولت را تحویل گرفت، فقط برای سه روز گندم داشت. کل ذخیره گندم کشور در آن مقطع 18 روز بود. امسال و در حال حاضر بیش از یکسال ذخیره گندم تولید داخلی داریم. این دستاورد بدون افزایش سطح زیرکشت و فقط با افزایش بهره وری به دست آمده است. آیا این اقتصاد مقاومتی نیست؟

معاون حقوقی رییس جمهوری پرسید تلاش برای رسیدن به سهم برابر در برداشت حوزه های مشترک نفتی و گازی با عراق و قطر، اقتصاد مقاومتی و نگاه به توانمندی های داخلی نیست؟

وی با اشاره به آمارهای دیگری از اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی از جمله تاسیس بیش از 2500 شرکت دانش بنیان و تقویت و حمایت مستمر آنها، گفت: در دولت گذشته بیش از 20 میلیارد دلار از محل فروش نفت ما در کشوری بلوکه ماند و آن کشور برای ما تعیین تکلیف می کرد که چه کالایی به جای پولمان وارد کنیم اما حالا این ما هستیم که تعیین می کنیم از کجا و چه کالایی بخریم که این به نفع کشور بوده و باعث انتقال تکنولوژی برتر نیز به کشور می شود. کشوری اروپایی آمده 4 میلیارد دلار در کشور سرمایه گذاری کرده و انتقال تکنولوژی هم انجام می شود، آن وقت باز می گویند چرا رفته اید سراغ اروپایی ها؟ معنای این حضور آن است که بازار ایران، بازار امنی برای سرمایه گذاری شده است و امنیت سرمایه گذاری ایجاد شده و روابط بین المللی اصلاح شده و سنگلاخ ناشی از تحریم ها برداشته شده است.

معاون حقوقی رییس جمهوری تصریح کرد: البته عده ای ناراحتند که برجام دارد نتیجه می دهد. برخی خوشحال هم شده اند که حالا ترامپ درآمریکا سر کار آمده است و حرفهایی هم زده است. اما تکلیف ما را مقام معظم رهبری مشخص کرده که اگر آمریکایی ها برجام را پاره کنند ما آن را آتش می زنیم و این دقیق هم هست.

معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: طی دهها سال، دهها خبرگزاری و رسانه از پول این ملت انقلابی و از جیب ملت تاسیس شده اند و گویی رسالتشان فقط ناامید کردن، اهانت به رییس جمهوری، کوبیدن دولت و سیاه نمایی در عرصه تبلیغات است. خوب لااقل بروید از پول خودتان این کار را بکنید نه از پول ملت!  البته مردم این رسانه ها را می شناسند.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری تاکید کرد: ما نیاز به وحدت و انسجام داریم. من از تحلیلهای نادرست و شستشوی ذهن جوانان نگرانم. فضا سازی ، نفرت آفرینی و تخریب شخصیت های نظام ، جریانات سیاسی  و بزرگان و کسانی که با امام راحل بودند، صحیح نیست. این بذر کینه و نفرتی که می نشانند 10 سال دیگر چه محصولی تحویل می دهد؟

معاون حقوقی رییس جمهوری افزود: باید به انسجام ملی پایبند بوده و مدارا و اخلاق اسلامی را تمرین کرده تا به آن عادت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز