با حضور جمعی از مسوولان؛

پانزدهمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد

۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۴:۵۳
کد خبر: ۴۸۷۸۱۶
پانزدهمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد
پانزدهمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین با حضور مسوولان مربوطه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، پانزدهمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین با حضور فریدون همتی استاندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها در محل سالن باغستان جهادکشاورزی استان قزوین برگزار و درخواست های 12واحد صنعتی و کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

فریدون همتی استاندار قزوین در این نشست بر ارائه گزارش مستمر و هفتگی از روند اجرای مصوبه های کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از سوی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تاکید کرد.

همتی از مدیران بانک ها هم خواست تا در راستای تقویت تولید و حفظ اشتغال موجود و اشتغالزایی، نهایت همکاری و تعامل را با فعالان بخش صنعت و کشاورزی به عمل آورند.

در خلال این نشست هفت واحد تولیدی و پنچ واحد کشاورزی در رابطه با استمهال و تقسیط بدهی های بانکی، دریافت تسهیلات سرمایه در گردش، بخشیدگی جرائم دیرکرد در پرداخت وام به بانک ها و معافیت های مالیاتی درخواست های خود را مطرح کردند که این درخواست ها بررسی شد.

با اکثر درخواست صاحبان بنگاه های اقتصادی حاضر در این نشست از بانک ها و دستگاه های اجرایی با رویکرد حمایت از تولید و اشتغالزایی و تاکید استاندار قزوین موافقت شد.

این نشست ها که به طور مستمر و با حضور استاندار، مدیران برخی از دستگاه های اجرایی، مدیران عامل بانک های مربوطه و صاحبان واحدهای تولیدی مشکل دار تشکیل و وضعیت واحدهای تعطیل، نیمه تعطیل و یا نیمه کاره دارای 60درصد پیشرفت فیزیکی استان تشریح می شود تا بررسی و حل مشکلات کلیه این واحدها ادامه خواهد یافت.

براساس آخرین آمار اعلام شده که مربوط به آبان ماه امسال است ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین 828مصوبه به همراه داشته که 90درصد آنها متعلق به بخش صنعت بوده و 10درصد باقی مانده هم به حوزه کشاورزی اختصاص یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز