وزیر بهداشت:

از طرف دولت به مردم آذربایجان تسلیت می‌گویم/ رسیدگی سریع و قاطعانه به پرونده سانحه ریلی

۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۳:۳۳
کد خبر: ۴۸۸۰۹۰
از طرف دولت به مردم آذربایجان تسلیت می‌گویم/ رسیدگی سریع و قاطعانه به پرونده سانحه ریلی
دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی گفت: از طرف رییس جمهور و اعضای هیات دولت، حادثه غمبار تصادف قطار تبریز- مشهد را به ملت ایران، مردم آذربایجان و خانواده‌های داغدار تسلیت می‌گویم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم تشییع پیکرهای جان‌باختگان حادثه قطار تبریز- مشهد از عزم جدی دولت و قوای قضاییه و مقننه برای شناسایی و برخورد با مسببین این حادثه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی که به نمایندگی از هیات دولت در این مراسم شرکت کرده بود، گفت: از طرف رییس جمهور و اعضای هیات دولت، حادثه غمبار تصادف قطار تبریز- مشهد را به ملت ایران، مردم آذربایجان و خانواده‌های داغدار تسلیت می‌گویم.

وی خاطرنشان کرد: سرّ این که چرا در چنین روزی در این مکان جمع شده‌ایم در نقش آذربایجان و جایگاه آن در دفاع از حریم اهل بیت و ولایت نهفته است و چون مسافران این قطار زایر امام رضا(ع) بوده‌‌اند بی‌تردید جایگاه رفیعی در بارگاه الهی دارند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر این که باید کاستی‌ها، کوتاهی‌ها و اشکالاتی که منجر به چنین حوادثی می‌شود شناسایی شوند، افزود: رییس جمهور محترم در جلسه هیات دولت دستور قاطع دادند که هر کسی در هر جایگاهی کوتاهی کرده طبق قانون با او برخورد و مجازات شود.

وی اظهار داشت: نظیر چنین حوادثی به حقوق و حیثیت شهروندان برمی‌گردد و به مردم اطمینان می‌دهیم که دولت با همکاری دو قوه دیگر با سرعت، عدالت و قاطعیت به آن رسیدگی خواهد کرد.

 

نظر شما