کشتار وسلاخی یک گرازوحشی در سپیدشت لرستان/ ببینید

۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۱:۰۶
کد خبر: ۴۸۸۲۳۷
کشتار وسلاخی یک گرازوحشی  در سپیدشت لرستان/ ببینید
شکارچیان بی رحم با کشتار گرازهای وحشی وسلاخی کردن آنها کوهستانهای لرستان را از حیات وحش خالی می کنند.

خبرگزاری برنا لرستان ؛ اختصاصی – سرویس محیط زیست:شکارچیان بی رحم با کشتار گرازهای وحشی وسلاخی کردن آنها کوهستانهای لرستان را از حیات وحش خالی می کنند.

این فیلم وعکس ها تصویری از شکار وسلاخی شدن یک گرازوحشی  توسط شکارچیان متخلف را در روستای " حیه"در جاده شول آباد واقع در منطقه سپید دشت لرستان  نشان می دهد که توسط سید آرش قیاسیان رییس هییئت کوهنوردی استان لرستان وتیم کوهنوردی همراه وی گرفته شده واین ورزشکارحامی محیط زیست آن دراختیار سرویس محیط زیست خبرگزاری برنا لرستان قرار داده  است.

قیاسیان در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگاربرنا گفت: ماامروز  جهت تمرین کوهپیمایی به کوههای سپید دشت رفته بودیم وهمانطور که درمسیرخود در حال عکاسی از طبیعت بودم این گراز وحشی سلاخی شده را مشاهده کردم واز روی تاثر وبه عنوان یک سند این فیلم وعکس ها را از شرایط فجیع این گراز شکارشده دراین  طبیعت بکر گرفتم.

وی افزود: ساعت دقیق شکاررا نمی دانم ولی احتمالا تازه بوده است و شکارچیان متخلف این گراز وحشی  راپس از شکار کردن برای بهره گیری از گوشتش  سلاخی کرده وجسدش را به این شکل فجیع  رها کرده اند.

رییس هییئت کوهنوردی لرستان  با اشاره به وضعیت حساس حیات وحش لرستان ولزوم کنترل بیشتردرخصوص حفاظت ازگونه های جانوری این استان اظهار داشت: اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان  باید جهت کنترل جمعیت وحوش و با نظارت خود محیط بانان مجوز شکار رادر مناطق مشخص بدهد و ضمن درآمد زایی همه چیز تحت کنترل باشد و از کمین های جاده ای استفاده کنند تا شکارچیان متخلف در مناطق بکر و کوهستانی به دام بیافتند.

خبرگزاری برنا لرستان ضمن تقدیر از سید آرش قیاسیان وکوهنوردان حامی محیط زیست لرستانی  با محکوم کردن این جنایت  زیست محیطی از اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان می خواهد با اقدامی قاطع این متخلفان شکار را دستگیر وبا قاطعیت بیشتری در حفظ گونه های جانوری حیات وحش لرستان بکوشد.

فیلم وعکس :سید آرش قیاسیان

گزارش وگفت وگو: رضاجودکی نژاد

 

 

 

 

حجم ویدیو: ۱.۹۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۳ دانلود ویدیو
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز