نماینده مردم بروجردو اشترینان در مجلس شورای اسلامی :

لزوم استفاده از دستگاه های اداری از ظرفیت نمایندگان مجلس برای پیشبرد اهداف خود/تعامل و هم افزایی مدیران با نمایندگان

۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۰۸:۵۷:۲۵
کد خبر: ۴۸۸۲۷۵
لزوم استفاده از دستگاه های اداری از ظرفیت نمایندگان مجلس برای پیشبرد اهداف خود/تعامل و هم افزایی مدیران با نمایندگان
نماینده مردم بروجردو اشترینان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت : هر دستگاهی که از ظرفیت نمایندگان مجلس برای پیشبرد اهداف خود استفاده نکند ، خود را از یک فرصت بالقوه محروم کرده است

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،عباس گودرزی افزود : آموزش و پرورش لرستان تعامل بسیار خوبی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته و به واسطه این تعامل ،بسیاری از مسائل و مشکلات مردم مرتفع گردیده است .

وی تاکید کرد :  این تعامل و همکاری باید در سطح مناطق و شهرستانها هم تسری پیدا کندو مدیران ادارات مناطق و شهرستانها هم با نگاه جامع و کلان همت خود را بر جلب رضایت همه مردم معطوف کنند. گودرزی بخشی نگری را یک آسیب برشمردوگفت : نمی توانم این نگرانی را  از وضعیت حوزه انتخابیه خود کتمان کنم .

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در ادامه تصریح کرد : وقتی یک سیاست یا دیدگاه مورد اعتماد  مردم قرار می گیرد ، همگان وظیفه دارند که با نگاه به مصالح و منافع نظام از آن دیدگاه حمایت کنند تا بتواند برنامه های خود را پیش ببرد . وی بر این نکته تاکید کرد که منتخبان مردم منتخب نظام محسوب می شوندو باید با این نگرش  رفتار کنیم تا گره مشکلات مردم برطرف شود و خدمات رسانی به مردم در فضایی آرام  انجام شود .  

گودرزی تاکید کرد :  اعتقاد ما بر این است که مدیران ضمن هماهنگی با اهداف سازمانی باید با نمایندگان تعامل و هم افزایی داشته باشند .

وی ابراز امیدواری کرد : امیدواریم با تعامل و همدلی بین دولت و مجلس فارغ از اختلاف نظر ها و دیدگاهها  شاهد وحدت رویه  در تقویت نظام و خدمت رسانی مطلوب به مردم  باشیم . گودرزی در ادامه افزود : دولت ها و نمایندگان مجلس می آیندو می روند ، ولی باید با حمایت از دولت مستقر به فکر اعتماد مردم و دفاع از آرمان های نظام که حاصل  خون شهدای گرانقدر است ، باشیم .

وی اضافه کرد : در شرایطی که ما در رفاه و آرامش به سر می بریم جوانان این وطن برای دفاع از کیان و امنیت کشور در حال جهادو مبارزه هستندو نباید به گونه ای رفتار کرد که در پیشگاه شهدا شرمنده شویم .

گودرزی در پایان سخنان خود از دغدغه و توجه مدیرکل  آموزش و پرورش لرستان به حل مشکلات فرهنگیان و قاطبه مردم تقدیر کردو گفت : امیدوارم بتوانیم  تصمیمات و عملکرد خود را در  دفاع از شان و جایگاه فرهنگیان و کمک به پیشبرد اهداف سازمانی دستگاه تعلیم و تربیت متمرکز کنیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز