با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رباط کریم برگزار شد

جلسه ساماندهی امور خبرنگاران رسانه و فضاهای مجازی در شهرستان

۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۱:۵۱:۳۲
کد خبر: ۴۸۸۳۴۵
جلسه ساماندهی امور خبرنگاران رسانه و فضاهای مجازی در شهرستان
به منظور ساماندهی خبرنگاران و بررسی مسائل و مشکلات آنان نخستین جلسه ساماندهی امور خبرنگاران رسانه ها و فضاهای مجازی در فرمانداری رباط کریم برگزار شد .

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران, رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رباط کریم در ابتدای این جلسه ضمن اشاره به برخی از مشکلات و مسائل خبرنگاران رباط کریم, به بیان مشکلات فضای خبری شهرستان پرداخت و گفت:  این جلسه نقطه عطفی برای معرفی خبرنگاران شهرستان و ارائه روندی از طریق فرمانداری است که مسولان بدانند خبرنگار رسمی چه کسی است ؟ و مسئولان با چه  کسی مصاحبه می کنند؟

شایان ذکر است در این جلسه مقرر شد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به برگزاری جلسه ای با خبرنگاران و مسولان خانه مطبوعات پرداخته و ضمن دسته بندی مسائل و مشکلات نتیجه را برای اقدامات قانونی به فرمانداری منعکس نماید.

  معاون برنامه ریزی و مالی اداری فرمانداری رباط کریم در این جلسه ضمن تشکر از دغدغه رئیس اداره ارشاد نسبت به خبرنگاران و فضای رسانه ای شهرستان گفت: لازمه حل این مشکل احصاء نمودن مشکلات و تعریف خبرنگار واقعی و انتظارات متقابل بین مسولان و خبرنگاران است.

دکتر یوسف رضا ادیب زاده افزود: تاکنون هیچ نوع مکاتبه ای در خصوص مطالبات خبرنگاران از مسولان و فرمانداری ارائه نشده است.

نائب رئیس خانه مطبوعات شهرستان رباط کریم نیز در این جلسه گفت: یکی از مشکلات فضای رسانه ای رباط کریم عدم تفکیک خبرنگاران از فعالان فضاهای مجازی است .

عزتی اظهار داشت: یکی از مشکلات موجود در شهرستان رباط کریم عدم ثبت نام خبرنگاران در خانه مطبوعات است که در صورت انجام این کار , می توان ساماندهی خوبی در این امر انجام داد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز