مدیرعامل شرکت گاز قزوین خبر داد:

رفع محدودیت تحویل گاز به صنایع استان

۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۲:۰۸:۱۵
کد خبر: ۴۸۸۳۵۴
رفع محدودیت تحویل گاز به صنایع استان
اسماعیل مفردبوشهری از رفع محدودیت تحویل گاز به صنایع استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، اسماعیل مفردبوشهری مدیرعامل شرکت گاز قزوین با اعلام این خبر گفت: با توجه به سرمای کم سابقه ای که هفته گذشته استان قزوین و بسیاری از نقاط کشور را تحت تاثیر قرار داده بود و مطابق دستور فوری ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران و به منظور پیشگیری از موازنه منفی در فرآیند تولید و توزیع گاز در بخش های خانگی از روز چهارشنبه سوم آذرماه با هماهنگی استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدام به اعمال محدودیت در تحویل گاز به برخی از واحدهای صنعتی پر مصرف کردیم.

مفردبوشهری ادامه داد: خوشبختانه با توجه به افزایش دما و کاهش مصرف در بخش خانگی از روز دوشنبه هشتم آذر ماه این محدودیت ها لغو شد و هم اکنون گازرسانی به واحدهای صنعتی همچون گذشته و با ظرفیت کامل استمرار دارد.

وی ضمن تشکر از واحدهای صنعتی که در چند روز گذشته با شرکت گاز استان همکاری داشتند بیان کرد: در شهریور ماه امسال شرکت گاز قزوین به واحدهای صنعتی اطلاع رسانی لازم در خصوص تهیه سوخت دوم و جایگزین را انجام داده است تا در صورت بروز شرایط بحرانی و افت فشار گاز مشکلی در مسیر فعالیت و تولید آنان ایجاد نشود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین مقدار گاز مصرف شده در استان از اول آذر ماه لغایت هفتم آذر ماه که اوج سرما در استان بود را 77میلیون مترمکعب اعلام کرد که نسبت به هفته قبل از آن با 53درصد افزایش مواجه بوده است.

مفردبوشهری در پایان گازرسانی به واحدهای صنعتی را اولویت شرکت گاز استان اعلام و اظهار کرد: هم اکنون از 2800واحد صنعتی استان 1850واحد تولیدی و صنعتی از نعمت گاز برخوردارند و امیدواریم باتوجه به مزیت های اقتصادی و زیست محیطی که استفاده از گاز طبیعی به دنبال دارد متقاضیان بخش گاز در بخش تولید و صنعت روز به روز افزایش یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز