شهرستان تهران در سالروز شهادت امام رضا(ع) غرق در ماتم بود

۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۲:۲۵
کد خبر: ۴۸۸۳۷۳
شهرستان تهران در سالروز شهادت امام رضا(ع) غرق در ماتم بود
در سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت زائران و مجاوران از جمله حرم امامزاده صالح (ع ) در شمال تهران و امامزاده حسن(ع) در جنوب غربی پایتخت با حضور در صحن و سرای مطهر این امامزاده ها ، ضمن سوگواری و عزاداری با قرائت زیارت خاص امام رضا (ع) ، عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت ابراز داشتند.

به گزارش خبر گزاری برنا در  تهران، پایتخت نشینان همزمان با سایر مردم ایران اسلامی با سیاهپوش کردن خیابان ها و معابر و برافراشتن پرچم های عزا بر سر درها و در صحن مطهر امامزاده ها، مساجد ، حسینه ها و حضور در مساجد و تکایا، آیین های ویژه سوگواری و عزاداری شهادت امام رضا(ع) را برگزار کردند.

زائران و مجاوران از جمله حرم امامزاده صالح (ع ) در شمال تهران و امامزاده حسن(ع) در جنوب غربی پایتخت  با حضور در صحن و سرای مطهر این امامزاده ها ، ضمن  سوگواری و عزاداری با قرائت زیارت خاص امام رضا (ع) ، عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت ابراز داشتند.

هیأت های عزاداری نیز در قالب دسته جات سینه زنی و زنجیر زنی نیز در این اماکن مقدس با اجرای برنامه سینه زنی و زنجیر زنی و نوحه خوانی، این مصیبت عظمی را به محضر ولی عصر (عج) تسلیت عرض کرده و به عزاداری پرداختند.

شهروندان تهرانی با وجود آن که از زیارت مرقد مطهر امام رضا (ع) جا مانده بودند، از راه دور عشق و ارادت خود را به هشتمین اختر آسمان ولایت و امامت اعلام کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز