رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان الیگودرز عنوان کرد:

بازدیدمسئولین هیات پزشکی ورزشی استان از باشگاه های شهرستان

۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۲:۴۲:۳۹
کد خبر: ۴۸۸۳۹۶
بازدیدمسئولین هیات پزشکی ورزشی استان از باشگاه های شهرستان
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان الیگودرز گفت: مسئولین هیات پزشکی ورزشی استان لرستان با هماهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان الیگودرز اقدام به بازدید از باشگاه های شهرستان کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان الیگودرز گفت: مسئولین هیات پزشکی ورزشی استان لرستان با هماهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان الیگودرز اقدام به بازدید از باشگاه های شهرستان کردند.

حسین علی شفیعی گفت : در این بازدیدها مسئولین هیات پزشکی ورزشی استان ضمن اشاره به مواد قانونی در خصوص نحوه تمدید مجوزها و همچنین الزام باشگاه ها بر داشتن بیمه ورزشی تاکید کرده و خواستار اجرایی شدن موارد بازرسی در تعدادی از باشگاه ها شدند.

وی در ادامه افزود از باشگاه هایی که عناوین برتر داشته و از  فروش  مکمل ها خوداری کرده بودند  و  همکاری خوب و  صمیمانه ای با اداره ورزش و جوانان داشته و در راستای اعزام به مسابقات باشگاهی و قهرمان پروری اقداماتی انجام داده  بودند ، تجلیل شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان الیگودرز بیان داشت: در ادامه مسئولین خواستار پیگیری بیشتر  باشگاه ها در جهت  تمدید مجوز  و بیمه کردن ورزشکاران  و افزایش امار بیمه باشگاه های الیگودرز   شد.

حسینعلی شفیعی تصریح کرد: در پایان بازدید و بازرسی ،از باشگاه های رزم ایران،تپش،نامجو،امید،کلاسیک به خاطر  امار بیمه ای بالا،نظافت و فضای ورزشی مناسب ،همکاری لازم با اداره ورزش و جوانان و اعزام به مسابقات باشگاهی  داشته اند با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل امد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز