رییس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین:

۱۳۰کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف در قزوین کشف شد

۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۳:۵۹:۴۳
کد خبر: ۴۸۸۴۱۴
۱۳۰کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف در قزوین کشف شد
دکتر عیسی غیاث یزدی گفت: با تلاش بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان قزوین بیش از 130کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف در این شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، دکتر عیسی غیاث یزدی رییس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین اظهار کرد: بیش از 130کیلوگرم گوشت تاریخ مصرف گذشته قبل از بسته بندی و ورود به چرخه مصرف توسط بازرسان این اداره کشف و ضبط و پرونده متخلفان تحویل مراجع قضایی شد.

دکترغیاث یزدی اذعان کرد: بر اساس گزارشات واصله مبنی بر انتقال لاشه تاریخ مصرف گذشته گوساله به یکی از کارگاه ها برای بسته بندی و عرضه در سطح شهر، اکیپی از کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان قزوین برای پیگیری موضوع به کارگاه مذکور واقع در شهرک صنعتی لیا اعزام شدند.

وی افزود: بر اساس گزارش بازرسان این اداره بیش از 130کیلوگرم گوشت گوساله تاریخ مصرف گذشته در محل کارگاه در حالی کشف شد که کارگران واحد مذکور بیش از نیمی از محموله فوق را بسته بندی کرده و آماده عرضه آن با تاریخ روز بودند.

این مقام مسوول با اشاره به توقیف این محموله اظهار کرد: این موضوع از طریق مراجع ذیصلاح در حال رسیدگی می باشد و با متخلف برخورد مناسب صورت خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز